نسخه چاپی

راه اندازی كمپین مخالفت دانشجویان با روند افزایش شهریه دانشگاه آزاد

گروه سیاسی فرزندان روح الله (ره) با صدور اطلاعیه‌ای از راه اندازی كمپین مخالفت دانشجویان با روند افزایش شهریه دانشگاه آزاد خبر داد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، گروه سیاسی فرزندان روح الله (ره) با صدور اطلاعیه‌ای از راه اندازی کمپین مخالفت دانشجویان با روند افزایش شهریه دانشگاه آزاد خبرداد.

در این اطلاعیه آمده است:

با توجه به روند افزایش غیراصولی شهریه‌های دانشگاه آزاد و افزایش روزافزون سوالات، ابهامات و مطالبات دانشجویان واحدهای دانشگاه آزاد در سراسر میهن عزیزمان و با عنایت به رسالتی که جنبش‌های دانشجویی در پیگیری مطالبات و محقق کردن خواسته های به حق آنها دارد، گروه سیاسی فرزندان روح الله (ره) هم گام با دانشجویان سراسر کشور و به نمایندگی از آنها کمپین اعتراض به روند افزایش شهریه‌های دانشگاه آزاد را تشکیل داده است.

ما دانشجویان دانشگاه آزاد به یاد داریم که در دانشگاهی ثبت‌نام کرده‌ایم که با شهریه ما باید چرخ مسائل مالی‌اش بگردد و نیاز به یاد آوری این امر توسط مسئولین دانشگاه نیست! آنچه که ما در این کمپین به آن معترض هستیم تغییر و افزایش شهریه‌های ثابت!!! و این گونه مصوبات نوپدید هیئت رئیسه دانشگاه است.

لذا از عموم دانشجویان جهت اعلام مراتب اعتراض خود نسبت به روند فعلی افزایش شهریه دعوت به عمل می‌آوریم تا دست در دستان هم مانع از افزایش مجدد شهریه دانشگاه شویم.

بی گمان پاسخگویی به مطالبات دانشجویان طبق منویات مقام معظم رهبری از وظایف مسئولین خواهد بود.

۱۳۹۳/۱۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...