نسخه چاپی

اتفاقات تمرین پرسپولیس بعد از برد لخویا

اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از برد قاطع مقابل لخویای قطر در لیگ قهرمانان آسیا امروز در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار مقابل لخویای قطر در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا امروز از ساعت 15 و 10 دقیقه در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد که این تمرین با حاشیه‌هایی همراه بود که در زیر می‌خوانیم.

* بازیکنان پرسپولیس برای شروع تمرین از ساعت 14 خود را به ورزشگاه درفشی‌فر رساندند.

* در حالی که تا پیش از این زمان ورود و خروج بازیکنان به ورزشگاه درفشی‌فر ثبت می‌شد اما امروز خبری از ثبت ورود بازیکنان نبود.

* حدود 40 هوادار امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شدند و تمرین امروز پرسپولیس را از نزدیک تماشا کردند.

* بهروز سلطانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس امروز در کلینیک ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شد.

* حمید درخشان در ساعت 14و 20 دقیقه به ورزشگاه آمد.

* یک دوربین فیلمبرداری به همراه گزارشگر به ورزشگاه درفشی‌فر آمدند تا با بازیکنان و مربیان پرسپولیس درباره عید نوروز مصاحبه کنند.

* پیش از شروع تمرین حمید درخشان برای بازیکنان صحبت کرد.

* زمانی که بازیکنان وارد زمین شدند هواداران پرسپولیس او را تشویق کردند.

* مهدی طارمی و احمد نورالهی در تمرین امروز پرسپولیس حضور نداشتند.

* محمد نوری و محسن بنگر امروز با لباس شخصی در ورزشگاه حاضر شدند و با تیم تمرین نکردند. محمد نوری پس از دقایقی محل تمرین پرسپولیس را ترک کرد.

* محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز این تیم غایب بود. گفته می‌شود او برای تهیه ویزای سفر به ازبکستان غایب بوده است.

* از ابتدای تمرین دروازه‌بانان پرسپولیس زیر نظر نادر باقری تمرین کردند.

* بازیکنان اصلی که در بازی دیروز مقابل لخویا بازی کردند امروز ریکاوری کرده و برای رفتن به سونا و استخر درفشی‌فر را ترک کردند؛ اما بازیکنان ذخیره و بازیکنانی که دیروز بازی نکرده بودند امروز زیر نظر کادر فنی تمرینات‌شان را ادامه دادند.

* محمد عباس‌زاده مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس امروز با تاخیر به ورزشگاه درفشی‌فر آمد و پس از دقایقی و پس از صحبت با درخشان ورزشگاه را ترک کرد. عباس‌زاده دلیل زود رفتنش را بیماری عنوان کرد که به آن دچار شده بود که فعلاً تحت مداوا قرار دارد و با این شرایط به احتمال فراوان این بازیکن مقابل بنیادکار ازبکستان غایب خواهد بود.

* محمدرضا خانزاده و رضا نوروزی امروز هم در تمرینات گروهی شرکت کردند و به نظر می‌رسد برای حضور در ترکیب پرسپولیس مشکل زیادی نداشته باشند.

* پیام صادقیان امروز زمان زیادی از تمرین به صورت اختصاصی دور زمین نرم‌دوی می‌کرد.

* در دقایق تمرین حمید درخشان با مبین میردورقی مسابقه شوت به دروازه دادند که ضربات درخشان همگی تبدیل به گل شد.

* در قسمت دیگری از تمرین بازیکنان پرسپولیس به حفظ توپ و پاس‌کاری در زمین کوچک پرداختند.

* پرسپولیسی‌ها فردا تمرین ندارند و به استراحت می‌پردازند و از روز جمعه تمرینات این تیم از سر گرفته خواهد شد. همچنین قرار است پرسپولیسی‌ها برای بازی مقابل بنیادکار در روز سه‌شنبه در کشور ازبکستان روز یکشنبه راهی این کشور شوند.

* پیش از شروع تمرین حمید درخشان دقایقی با لیدرهای باشگاه پرسپولیس جلسه گذاشت.

۱۳۹۳/۱۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...