نسخه چاپی

انتقاد از تخریب به جای نقد دولت

مشاور امور رسانه ایی رئیس جمهور از تخریب دولت به جای نقد دولت انتقاد كرد.

به گزارش نما به نقل از واحد مرکزی خبر ، آقای محمد رضا صادق عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران و مدیران مسئول روزنامه ها ، خبرگزاری ها و مطبوعات قم ، با بیان اینکه دولت تدبیر و امید نقد را مغتنم می داند گفت : متاسفیم که به جای نقد دولت ، تخریب دولت صورت میگیرد و یکباره مطالبی از دولتمردان تکرار می شود که ربطی به مطالب اصلی ندارد.

وی گفت: دولت از نقد سازنده و عالمانه استقبال میکند و می گوید ((مختصات نقد)) را مراعات کنید که عده ای مراعات نمی کنند.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران روزنامه ها مبنی بر اینکه چرا آقای جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیامده تا مستقیم پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد و آیا بهتر نیست که وی به جای پرداختن به مسائل حاشیه ای (مثل خواندن خانمها درکنسرت ها) به مسائل مهمتر بپردازد گفت: همه مقامات دولتی پاسخگو هستند و آمادگی دارند تا در فرصت مناسب پاسخگوی خبرنگاران و درخدمت افکار عمومی باشند.

مشاورامور رسانه رئیس جمهور در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری حوزه، مبنی بر اینکه آقای روحانی برای دلجویی از مراجع به قم آمده است یا خیر گفت: سفر استانی رئیس جمهور به قم از قبل تعیین شده بود.

آقای صادق همچنین درپاسخ به اظهارات برخی خبرنگاران مبنی بر اینکه امروز شاهد حرکت هایی در بدو ورود ریاست جمهور به قم بودیم گفت: امروز شاهد استقبال پرشور و گسترده مردم قم از کاروان دولت تدبیر و امید بودیم اما مسائلی هم بود که دولت مشی اعتدال خود را می پیماید.

۱۳۹۳/۱۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...