نسخه چاپی

كشف یك پلنگ از نمایشگاه خودرو +عكس

عکس خبري -کشف يک پلنگ از نمايشگاه خودرو +عکس

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران از كشف یك قلاده پلنگ تاكسیدرمی شده در یك نمایشگاه خودرو در شهرستان اسلامشهر خبر داد.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان تهران، نقی میرزاکریمی اظهارداشت: در پی اعلام خبری مبنی بر نگهداری غیر مجاز یک قلاده پلنگ تاکسیدرمی شده در نمایشگاه خودروهای سنگین در شهرستان اسلامشهر موضوع در دستور کار واحد اطلاعات یگان حفاظت محیط زیست استان تهران قرار گرفت.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان تهران جهت بررسی نامحسوس موضوع و تکمیل تحقیقات به محل اعزام شده و طی هماهنگی بعمل آمده با رئیس و فرمانده یگان شهرستان اسلامشهر و کسب دستورات لازم از مراجع قضایی ، جهت ورود به نمایشگاه و بازرسی کامل از محل با همکاری ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان تهران و همچنین پلیس امنیت شهرستان اسلامشهر اقدام گردید.

میرزا کریمی با اشاره به اینکه در بازرسی ماموران یک قلاده پلنگ تاکسیدرمی شده از نمایشگاه کشف و ضبط گردید اظهار داشت: ابتدا مالک نمایشگاه اعلام کرد که دو یا سه سال پیش پلنگ را در یکی از جاده‌های شمالی کشور خریداری کرده ولی در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که این شخص دارای سلاح شکاری بوده که با دستور دادستان اسلامشهر سلاح شکاری وی نیز توقیف گردید.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران در پایان خاطر نشان کرد: در این راستا پرونده قضایی تشکیل و در دادسرای شهرستان اسلامشهر در حال پیگیری است.

۱۳۹۳/۱۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...