نسخه چاپی

علی كریمی:امیدورام مشكل دنیزلی حل شود

عکس خبري -   علي کريمي:اميدورام مشکل دنيزلي حل شود

نمی توانم خوشحالی خودم از تمدید قراردادبا پرسپولیس را پنهان كنم وانشالله با كمك تمامی عوامل تیم بتوانیم ناكامی های گذشته را جبران كنیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس ضمن ابراز خوشحالی از تمدیدقردادبا این تیم گفت: نمی توانم خوشحالی خودم از تمدید قرارداد با پرسپولیس را پنهان کنم و انشالله با کمک تمامی عوامل تیم بتوانیم ناکامی های گذشته را جبران کنیم.

له گزارش ایلنا، علی کریمی که بعد از کش و قوس های فراوان قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد پیش از آغاز تمرین صبح امروز این تیم گفت: بسیار خوشحالم همچنان در پرسپولیس ماندم. همه می‌دانند مشکل فصل گذشته پرسپولیس چه بود اما تلاش ما این است که امسال بتوانیم مشکلات و نتایج فصل پیش را جبران کنیم.

کریمی با بیان این مطلب که همه منتظر نتایج خوب پرسپولیس در این فصل هستند افزود: بسیار امیدوارم نفرات جدید بتوانند به تیم کمک کنند. همه ما به دنبال این هستیم که در زمین بازی همه چیز به سود پرسپولیس تمام شود. با وجود بازیکنان جدید کارمان سخت‌تر است و امیدوارم هوادران از ما حمایت کنند تا ناکامی‌ها را جبران کنیم.

کاپیتان تیم پرسپولیس در خصوص وضعیت مربیگری این تیم اظهار داشت: تا جاییکه مطلع هستم دنیزلی به دلیل مشکلاتی که داشت، استعفا داد. استعفای دنیزلی ناخواسته‌ بود، بنده برایش آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم مشکلش حل شود.

وی اضافه کرد: انتخاب سرمربی بسیار مهم است و امیدوارم هرچه سریعتر مشخص شود. فکر می‌کنم تا 2 روز آینده سرمربی انتخاب شود و امیدوارم مدیران باشگاه بهترین تصمیمات را برای پرسپولیس اتخاذ کنند. هنوز تا آغاز مسابقات لیگ یک ماه باقیمانده و باید از این زمان بهترین استفاده را برده و مهیای حضور در مسابقات شویم.

۱۳۹۱/۴/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...