نسخه چاپی

تل‌آویو: اسكار "بهترین بازیگر" را به ایران بدهید

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در اقدامی تمسخرآمیز در صفحه فیس‌بوك خود نوشت كه ایران برنده بهترین بازیگر جایزه اسكار ۲۰۱۵ است.

به گزارش نما به نقل از مشرق، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در اقدامی انفعالی برای جلب توجه افکار عمومی به تلاش‌های ضد ایرانی خود، اعلام کرد که اسکار بهترین بازیگر امسال را باید به ایران و حزب‌الله داد.

صفحه فیس‌بوک وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در این خصوص نوشت: «جایزه اسکار تعلق می‌گیرد به بهترین بازیگر، یعنی ایران».

رژیم صهیونیستی که با مذاکرات هسته‌ای غربی‌ها با ایران و توافق احتمالی با تهران بشدت مخالف است، در توضیح این موضع انفعالی و این جمله تمسخرآمیز نوشت که این جایزه به این دلیل به ایران تعلق می‌گیرد که «همچون کشوری صلح‌دوست نقش ایفا می‌کند و این در حالی است که قابلیت‌های اتمی دارد، هولوکاست را انکار می‌کند و تهدید می‌کند که یک کشور دیگر را نابود می‌کند».

922087_727.jpg

در این صفحه همچنین، رژیم صهیونیستی، حزب‌الله لبنان را نیز به تمسخر گرفت و نوشت، جایزه بهترین بازیگر مکمل نیز به حزب‌الله تعلق می‌گیرد و دلیل آن «حمایت بی وقفه از دولت [بشار] اسد [رئیس‌جمهوری سوریه] است».

این رژیم تنها به حزب‌الله و ایران بسنده نکرد و در ادامه نوشت که جایزه بهترین فیلمنامه نیز به تشکیلات خودگردان به دلیل «بازنویسی تاریخ» تعلق می‌گیرد.

واکنش‌ها در فضای مجازی

کاربران شبکه اجتماعی فیس‌بوک واکنش های متفاوتی به این اقدام رژیم صهیونیستی نشان دادند و برخی از کاربران، اسرائیل را به سخره گرفتند و نوشتند: آخر، نه اینکه اسرائیل کوچولوی بی‌گناه، حتی نمی‌داند که چطور از یک تفنگ کوچک استفاده کند. آیا شما واقعاً بی‌گناه هستید؟!».

یکی از کاربران شبکه اجتماعی فیس‌بوک نیز در اقدامی متقابل نوشت که اسکار به اسرائیل تعلق می‌گیرد که با اقدامات خصمانه خود تلاش می‌کند به سوی روابط محکم دیپلماتیک در منطقه قدم بردارد اما عکس عمل می‌کند.

۱۳۹۳/۱۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...