نسخه چاپی

طنازی های امید تدبیر زاده از هفته ای كه گذشت/ همه چی آرومه

خودم پسرم دخترم اصلا من انقلابی ام!

عکس خبري -خودم پسرم دخترم اصلا من انقلابي ام!

این هفته از روشن شدن همگانی با یک کلید، تا سؤال انقلابی از یک خانواده انقلابی و نظرات یک جور مایلی کهن برای سینما تا ادامه وضعیت نون خور های دولت براتون خبر آوردیم!

کلید داران همه را روشن می کنند
رییس جمهور در قم گفت:«ما راهمان را ادامه می دهیم و در مذاکرات نه تحمیلی را می پذیریم ، نه تحقیری را می پذیریم و نه ادامه تحریمی را خواهیم پذیرفت.» در همین میان جان کری هم دیروز گفت:« وزیر خارجه آمریکا در نشست کمیته روابط خارجی سنا گفت: هیچ گزینه‌ای از روی میز خارج نشده، چه تحریم چه اقدام نظامی!» و او البته این را هم گفت که فاصله ایران با ساخت بمب هسته ای چند سال است، آنها هنوز طراحی آن را هم ندارند. حالا ما ماندیم و نوبخت که گفته مقیدیم تا فروردین ماه تکلیف مذاکرات را روشن کنیم. ولی ما در خواستمان این است که برای جلوگیری از تحریم بیش تر مردم انقلابی ایران قبل از روشن کردن کردن تکلیف، مسؤولان و دلواپسان را روشن بفرمایید! کلیدش رو هم که دارید الحمد الله!

خودم پسرم دخترم اصلا من انقلابی ام!
خیلی خوبه که آدم در همه کارهاش رک باشه و اختصار رو هم رعایت کنه! مخصوصا اگر نامه ای در کار باشه و از طرف انجمن‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه های تهران به هاشمی رفسنجانی نوشته شده باشه! «صبیه حضرتعالی در مصاحبه با نشریه فیگارو مدعی شده است که بهایی ها و منافقین انسانهای بزرگی اند که برای ایده های خود مبارزه می کنند. حضرتتان اخیرا در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها فرموده اید: "خانواده ما در انقلاب بزرگ شده و در انقلاب می‌ماند و با انقلاب می‌میرد"» بعد از این رک گویی هم به اختصار سؤالی مطرح شده:«چه نسبتی میان خانواده انقلابی شما و دفاع از بهائیت و منافقین وجود دارد کمال امتنان ما را حاصل فرموده اید. بفرمایید درباره اظهارات اخیر صبیه تان خانم فائزه هاشمی رفسنجانی در دفاع از بهائیت و منافقین چه نظری دارید؟»

زنده باد مخالف من!
و دوباره مصاحبه ای دیگر از فرج الله سلحشور! او که در بین سینمایی ها به مثابه مایلی کهن در فوتبال است،البته یک کم بهتر! در این مصاحبه از عدم اختصاص بودجه به سریال حضرت موسی(ع) تا به حال گفته و از بعضی ها هم تعریف کرده اینجوری:« بهترین بازیگرانی که ما در این مملکت داریم یکی همچون پرویز پرستویی است. رضا کیانیان و اکبر عبدی و این جنس بازیگران! در مورد جوانان شهاب حسینی را واقعاً بازیگر خوبی می‌دانم.» بعد خبرنگار گفته آقای پرستویی در برابر شما حتی موضع منفی، گرفته بود. و شنیده:«کاشکی همه دشمنان من آدمی مثل آقای پرستویی باشند.» و البته خبرنگار از ایشان نظرش را در مورد خانم های بازیگر هم پرسیده و شنیده که:« خانم‌ها فعلاً آنهایی که هم از نظر شخصیت خودشان و هم کارشان خوب است خانم مریلا زارعی. باز هم تأکید کنم که ممکن است برخی را فراموش کنم چرا که خیلی با سینما و تلویزیون دمخور نیستم و شاید همه را دقیقا نشناسم و در مورد کارهای همه دقت نکنم.»

دم خروس!
به رغم حرف های سخنگوی دولت که همگان از آن حرف ها برداشت حذف یارانه پول دارها را داشتند، مشاور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، یعنی مشاور همان آقای نوبخت خودمان، گفته:«فعلا کسی را از دریافت یارانه نقدی حذف نمی‌کنیم» و این یعنی آخ جون! ما هم همچنان نون خور دولت می مانیم! همین آقای کرد بچه در مورد دست روی دست گذاشتن دولت گفته:«دولت برای حذف یارانه ثروتمندان دست روی دست نگذاشته!»

۱۳۹۳/۱۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...