نسخه چاپی

حمید درخشان در گفتگو با نما:

خواهش می كنم به تیم من مهلت بدهند/ غیر ممكن را ممكن كردیم

عکس خبري -خواهش مي کنم به تيم من مهلت دهند/ غير ممکن را ممکن کرديم

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: تیمی كه هر چند ماه یك بار مدیرعامل عوض می كند نمی تواند رنگ آرامش را ببیند. تا بیاییم با مسئول تیم هماهنگ شویم ، او را عوض می كنند.

علیرضاحاجی میرزابابا -به گزارش نما ،پس از کش و قوس‌های فراوان و نتیجه نگرفتن‌های پی در پی در لیگ، پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا را با برد مقابل لخویای قطر آغاز کرد،‌تا به ادامه راه امید فراوانی داشته باشد. شاید کمتر هوادار خوش بین این تیم هم قبل از بازی با لخویا پیروزی سه بر صفر را مقابل این تیم ثروتمند و پر مهره قطری پیش بینی می کرد. البته این از نتانیج ضعیف پرسپولیسی‌ها به خصوص در نیم فصل دوم نشات می گیرد. جایی که به نظر سرمربی سرخ‌پوشان خوب بازی می کنند اما نتیجه نمی گیرند. صحبت‌های حمید درخشان سرمربی پرسپولیس را با خبرنگار نما نیوز بعد از بازی با لخویا در زیر بخوانید.

بعد ازمدت‌ها توانستید در آزادی پیروز شوید؟
بله خدا را شکر بعد از چند ماه توانستیم، هواداران را شاد و خوشحال به منزل بفرستیم و از این بابت خیلی خوشحالم که توانستیم خنده به روی لب‌های هواداران بنشانیم.

یعنی خودتان هم قبول دارید که پرسپولیس در این چند وقت اخیر خوب نتیجه نمی‌گیرد؟
بله کاملا قبول دارم. من منکر هیچ چیز نمی شوم. اما باید دقت کرد ما در لیگ هم خوب بازی می کنیم اما نتیجه نمی گیریم. در اکثر بازی‌های لیگ پرسپولیس همین بازی مقابل لخویا را انجام می دهد اما به گل نمی‌رسیم و این قانون فوتبال است که به تیم خوب امتیاز نمی دهند و کسی که گل بزند امتیاز می گیرد.

دلیل این ناکامی در لیگ را در چه می دانید؟
خیلی از مسایل است که به تیم ما فشار می آورد. از بیرون از باشگاه گرفته تا درون باشگاه. تیمی که هر چند ماه یک بار مدیرعامل عوض می کند نمی تواند رنگ آرامش را ببیند. تا بیاییم با مسئول تیم هماهنگ شویم ، او را عوض می کنند. از زمانی که به پرسپولیس آمدم انواع و اقسام مشکلات این چنینی را دیده ام.

و در بازی با لخویا این مشکلات تمام شده بود؟
این مشکلات تمام نشده بود و هم چنان هم ادامه دارد، اما با وجود تمام این مشکلات پرسپولیس خوب بازی کرد. ما در بازیهای لیگ هم خوب بازی می کنیم اما بد شانس هستیم و توپ‌هایمان گل نمی شود. بازی با صبا هم اگر خوش شانس بودیم می توانستیم سه گل هم به صبا بزنیم.

این صحبت‌هایی که اخیرا درباره جانشین شما به گوش می رسد اذیتتان نمی کند؟
چرا، هر روز یک نفر را بر صندلی من نشاندند و یک نفر شد سرمربی پرسپولیس اما من دم نزدم و به کارم ادامه دادم و به عشق پرسپولیس و هواداران باز هم با قدرت به کارم ادامه می دهم.

در این بازی با توجه به خواسته شما از هواداران،‌ حضور تماشاگران هم بیشتر و بهتر از لیگ بود؟
دست تک تک هواداران واقعی پرسپولیس را می بوسم و از آنها تشکر می کنم که در این سرمای هوا ما را در آزادی تنها نگذاشتند و با همیاری و همدلی آنها بود که توانستیم غیر ممکن را ممکن کنیم.

پیشکسوتان زیادی هم با حضور در آزادی به شما و تیمتان دل‌گرمی دادند؟
قبل از بازی هم گفته بودم اگر همدل باشیم و همه پرسپولیس دست در دست هم بگذارند می توانیم موفق باشیم و همانطور که دیدید موفق شدیم. من از پیشکسوتان پرسپولیس به خصوص از مهدی مهدوی کیا،‌علی کریمی و ادموند بزیک که با حضور در رختکن به بازیکنان روحیه دادند تشکر می کنم.

با این برد خوب مقابل لخویا به قهرمانی آسیا هم فکر می کنید؟
فعلا که اول راه هستیم وقدم در راه طولانی گذاشته ایم،‌ از تمام هواداران می خواهم ما را تنها نگذارند و به این پرسپولیس امید داشته باشند.

حرف آخر؟
برد مقابل لخویا برای ما یک درس عبرت است، ما تیمی را بردیم که از هر نظر از ما سر بود، پول دو بازیکن آنها برابر با بودجه یک فصل پرسپولیس بود. پس هیچ چیز غیر ممکن نیست اگر همه با هم باشیم. از تمام منتقدان و تماشاگرانی که طاقتشان کمتر است خواهش می کنم به تیم من مهلت دهند ،‌ما تیم خوبی داریم اما فشار روانی نمی گذارد بچه ها بازی خود را در زمین انجام دهند.

۱۳۹۳/۱۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...