نسخه چاپی

جامانده های كنكور بخوانند

مهلت ثبت‌نام مجدد آزمون سراسری سال ۹۴ از ۱۷ اسفندماه آغاز می‌شود و افرادی كه موفق به ثبت‌نام در مرحله اول نشده‌اند، می‌توانند در مرحله دوم ثبت‌نام كنند.

به گزارش نما به نقل از فارس، سازمان سنجش آموزش کشور به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال 94 برای دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و همچنین کد‌رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و دانشگاه فرهنگیان که در مهلت مقرر موفق به دریافت کد سوابق تحصیلی نشده یا به هر دلیل دیگر نتوانستند نسبت به ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون اقدام کنند، مهلت مجددی تعیین شد.

مهلت مجدد برای ثبت‌نام در آزمون سراسری سال 94 از روز یکشنبه 17 اسفند 93 از طریق سایت سازمان سنجش آغاز و در روز چهارشنبه 20 اسفند 93 پایان می‌پذیرد.

داوطلبان ضرورت دارد با توجه به اطلاعیه این سازمان درباره اعلام زمان مجدد برای ثبت‌نام داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون سراسری سال 94 که از یکشنبه 3 اسفند 93 بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته و در نشریه پیک سنجش امروز 4 اسفند منتشر شده و دوشنبه 11 اسفند 93 هم منتشر می‌شود برای ثبت‌نام در مهلت مجدد در نظر گرفته شده اقدام کنند.

۱۳۹۳/۱۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...