نسخه چاپی

عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي:

"اصلاحات لیدر سوخته نمی‌خواهد"

عضو شورای مركزی حزب اعتماد ملی با تاكید بر اینكه خاتمیون دیگر لیدر اصلاحات نیستند، گفت: اصلاحات لیدر سوخته نمی‌خواهد و تفاوتی نمی‌كند كه این فرد خاتمی یا نوری باشد.

به گزارش نما،‌ مجید گروسی عضو جبهه خط امام و شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با فارس درباره مخالفت خاتمی و هاشمی با حضور عبدالله نوری در صحنه سیاسی کشور اظهار داشت: اصلاحات لیدر سوخته نمی‌خواهد و تفاوتی نمی‌کند که این فرد خاتمی یا نوری باشد چراکه ما هیچ‌یک از این دو را به عنوان لیدر قبول نداریم.

گروسی با بیان اینکه بعد از انتخابات 88 متوجه شدیم که برخی از اصلاح‌طلبان به درد لیدری اصلاحات نمی‌خورند افزود: آنها می‌خواهند با این اظهارات خود را به عنوان لیدر این جریان معرفی کرده و در واقع اعلام موجودیت کنند.

* اظهارات اخیر خاتمی و نوری بازی سیاسی برای انتخابات ریاست جمهوری است

عضو شورای مرکزی اعتماد ملی اظهارات اخیر خاتمی و عبدالله نوری را یک بازی سیاسی برای انتخابات ریاست جمهوری آینده دانست و گفت: اصلاحات نیاز به رهبر ندارد بلکه نیازمند یک گروه قوی است که بتواند این جریان را مدیریت کند.

وی با تاکید بر اینکه خاتمیون دیگر لیدر اصلاحات نیستند یادآور شد: افکار ما با تفکرات چپ قدیمی و نسل اول انقلاب فاصله گرفته و در واقع ما به دنبال چپ و راست نیستیم.

گروسی با بیان اینکه دشمن‌تراشی در داخل به مردم ضرر می‌زند خاطرنشان کرد: ما سعی می‌کنیم که برای انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم بر روی کاندیداهای برنامه‌محور تأکید کنیم و رسانه‌ها نیز باید آنها را وادار به ارائه برنامه کنند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: ما از هر کاندیدایی که برنامه‌اش به رفاه مردم نزدیک‌تر باشد حمایت می‌کنیم.

* خاتمی زحمت کشیده که گفته جنبش سبز از اصلاح‌طلب جداست!

وی در خصوص اظهارات اخیر خاتمی مبنی بر جدایی جنبش سبز از اصلاحات گفت: آقای خاتمی زحمت کشیده‌ است که در این مدت حرف مثبتی زده است چرا که مشخص است جنبش سبز از اصلاح‌طلب جداست.

عضو شورای مرکزی اعتماد ملی با تأکید بر اینکه جنبش سبز از اصلاحات فاصله زیادی دارد گفت: برخی از اصلاح‌طلبان کم‌لطفی کرده و با حرکت نابخردانه خود، ما را در مجموعه جنبش سبز قرار دادند.

۱۳۹۱/۴/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...