نسخه چاپی

علی‌عسگر: فكرمان خراب است و مصدوم می‌شویم

بازیكن پرسپولیس گفت: در تمرین امروز غیر از من ۲،۳ بازیكن دیگر هم مصدوم شدند چون فكرمان خراب است و تمركز نداریم.

به گزارش نما به نقل از مهر، حمید علی‌عسگر در پایان تمرین پرسپولیس در خصوص مصدومیتش در تمرین امروز اظهار داشت: نه من بلکه 2،3 بازیکن دیگر هم امروز مصدوم شدند چون به خاطر مشکلات مالی باشگاه فکرمان خراب است و نمی‌توانیم تمرکز لازم را داشته باشیم.

وی ادامه داد: مشکل من این است که 100 میلیون بدهی مالیاتی دارم و باشگاه آن را پرداخت نکرده است. این در حالی است که اداره مالیات این بدهی را از دارایی‌هایم کسر می‌کند. مشکل من خیلی عجیب است و باشگاه هم به آن رسیدگی نمی‌کند.

علی‌عسگر یادآور شد: در تمرین امروز مچ پایم پیچ خورد و الان هم اصلا شرایط خوبی ندارم. در تمرین فردا مشخص خواهد شد که می‌‌توانم به ازبکستان بروم یا خیر.

بازیکن پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چنانچه بازیکنان تیمش پول دریافت نکنند اعتصاب خواهند کرد یا خیر، گفت: نه ما حتی اگر تا آخر فصل هم پولی دریافت نکنیم به خاطر هواداران بازی خواهیم کرد. اگر قرار بر اعتصاب بود 4 ماه پیش این کار را می‌کردیم اما ما به تیم علاقه داریم و به خاطر هواداران شرایط را تحمل می‌کنیم.

وی با اشاره به بازی تیمش با بنیادکار ازبکستان خاطرنشان کرد: این تیم از تیم‌های قدر و ریشه‌دار آسیا است که از ملی‌پوشان زیادی بهره می‌برد. قبلا در امارات در یک بازی دوستانه این تیم را شکست دادیم اما در آن بازی بنیادکار خیلی از نفرات اصلی‌اش را نداشت. تلاش می‌کنیم دست خالی از ازبکستان برنگردیم.

۱۳۹۳/۱۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...