نسخه چاپی

مسجدی در واشنگتن مورد حمله قرار گرفت +تصاویر

افراد ناشناس با حمله به مسجدی در واشنگتن، برای دومین بار ظرف یك هفته، خساراتی را به ساختمان وارد كردند.

به گزارش نما به نقل از فارس، پس از آنکه یک مسجد در واشنگتن تنها در یک هفته دو بار مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت، پلیس فدرال آمریکا اعلام کرد این مسئله را مورد بررسی قرار می‌دهد.

اولین بار دوشنبه شب بود که فرد یا افرادی به مسجد «ایوی سیتی» واشنگتن دی‌سی حمله کرده و به تخریب و غارت اموال مسجد پرداختند. پس از این حادثه، محمد مبیدین مدیر مسجد مسئله را به پلیس اعلام، اما عنوان کرد که خسارات وارده زیاد نیست.

شبکه ان‌بی‌سی گزارش داده است که به دلیل آنکه آن شب یک ساختمان دیگر در آن حوالی هدف حمله قرار گرفته بود، پلیس این حادثه را ناشی از تفکرات ضداسلامی ندانسته است.

924740_219.jpg

با این حال، اواخر وقت روز چهارشنبه، این مسجد بار دیگر هدف حمله قرار گرفت. به گفته آقای مبیدین، مهاجمین پارچه‌نوشته‌های مذهبی روی دیوارها را کنده، صندلی‌ها را شکسته و تصویری از خانه کعبه را دزدیده‌اند. تصاویر منتشر شده از این حمله نشان می‌دهد که قرآن‌های موجود در مسجد پاره شده و شیشه‌ها نیز شکسته‌اند.

این مسجد 17 سال است که فعالیت می‌کند و در تمام این مدت تعطیل نشده است. مبیدین می‌گوید اکنون نیز مسجد تعطیل نمی‌شود، اما قصد دارد با قفل کردن درها و نصب دوربین، امنیت آن را افزایش دهد.

در ماه‌های اخیر حملات علیه مسلمانان در آمریکا و اروپا شدت گرفته است.

924741_819.jpg

دو هفته قبل هم فردی به نام «کریگ هیکس» با حمله به خانه همسایه‌های مسلمانش، سه دانشجوی مسلمان را به ضرب گلوله کشت. با این حال رسانه‌های آمریکایی در ابتدا این خبر را سانسور کرده و بعد از فشار افکار عمومی، تلاش کردند این قتل را ناشی از اختلاف میان دو همسایه جلوه دهند.

۱۳۹۳/۱۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...