نسخه چاپی

22 زن انگلیسی به داعش پیوسته‌اند

یك مقام ارشد مقابله با تروریسم انگلیس امروز یكشنبه تاكید كرد كه طی سال ۲۰۱۴ میلادی، در مجموع ۲۲ زن انگلیسی به گروه تروریستی داعش پیوستند كه تنها ۴ نفر آنها بالاتر از ۲۰ سال سن داشته اند.

به گزارش نما اسپاتنیک نوشت: هلن بال هماهنگ کننده ارشد سیاست مقابله با تروریسم انگلیس در مصاحبه با بی بی سی تصریح کرد که طی سال 2014 میلادی در مجموع 22 زن انگلیسی به داعش پیوسته اند که از این تعداد 18 نفر کمتر از 20 سال سن داشته اند.

وی افزود: زمانی که می گویم این افراد جوان بوده اند، منظورم این است که غیر از 4 نفر از آنها بقیه 20 سال یا کمتر سن داشته اند.

این مقام ارشد انگلیسی در ادامه گفت: حداقل 5 نفر از این زنان بین 15 و 16 سال سن دارند و مشکل مربوط به پیوستن زنان انگلیسی به داعش به شدت رو به افزایش است.

اظهارات این مقام مقابله با تروریسم انگلیس در حالی است که تصاویر تازه نشان می دهد که ظاهرا 3 دختر دانش آموز ناپدید شده در انگلیس در یک اتوبوس در مرز ترکیه در حال ورود به سوریه دیده شده اند.

این 3 دختر اواسط فوریه با پروازی به استانبول پرواز کردند. به نظر می رسد که این دختران با ورود به خاک سوریه به گروه تروریستی داعش پیوسته اند.

بر اساس اعلام پلیس انگلیس، تاکنون بیش از 60 زن بریتانیایی برای پیوستن به گروه های تندرو به سوریه رفته اند.

منبع: تسنیم

۱۳۹۳/۱۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...