نسخه چاپی

تماس ستاره های پرسپولیس با علی دایی!

اینها نفراتی هستند كه علی دایی دو فصل قبل نام شان را به حبیب كاشانی داده بود اما هرگز جذب نشدند!

به گزارش خبرنگار ورزشی جهان، در حالی که سردار رویانیان این روزها مشغول رایزنی برای جذب یک مربی خارجی است و گفته می شود برونو متسوی فرانسوی کارش با سرخپوشان تمام شده است و بزودی روی نیمکت پرسپولیس خواهد نشست، خبر می رسد که ستاره های جدید پرسپولیس که خریداری آنها در این فصل تبعاتی را برای رویانیان داشته و سرو صدای فروانی بپا کرده است طی تماس هایی با علی دایی آرزو کرده اند که وی سرمربی بعدی این تیم باشد.

یکی از نزدیکان دایی با تایید این خبر به همکار ما گفت: این نفرات علی دایی را خیلی قبول دارند و اگر سید مهدی رحمتی را به آنها اضافه کنید همان نفراتی می شوند که دایی دو فصل قبل نامشان را در لیستی به حبیب کاشانی داده بود.آنها به دایی لطف دارند و اخیرا هم با ایشان تماس هایی داشته اند.

این موضوع در حالی مطرح می شود که خبر می رسد رویانیان پیش از این دایی را برای سرمربیگری سرخپوشان مد نظر داشت و حتی برخی از نفرات جدید پرسپولیس با هماهنگی علی دایی به این تیم ملحق شدند.

از سوی دیگر امروز یکی سایت های خبری مدعی شد که دایی برای رسیدن به نیمکت پرسپولیس یک مخالف جدی که مقامش خیلی بالاتر از رویانیان است دارد.

موضوع بی مربی بودن پرسپولیس و بستن تیمی که سرمربی خود را نمی شناسد از اتفاقات عجیب فوتبال ما است که این روزها منتقدان فروانی به آن اشاره می کنند.

مدیرعامل پرسپولیس گفته است که تا روز دوشنبه سرمربی این تیم را معرفی می کند.

۱۳۹۱/۴/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...