نسخه چاپی

حاشیه‌های تمرین پرسپولیس

هواداران پرسپولیس در تمرین بعدازظهر این تیم علیه سرمربی و مدیرعامل استقلال شعار دادند.

به گزارش فارس تمرین پرسپولیس از ساعت 18.30 در ورزشگاه درفشی فر با حضور 14 بازیکن برگزار شد. مهرداد پولادی تنها ملی‌پوشی بود که به تیم اضافه شد اما سایر ملی‌پوشان نیامدند. محسن عاشوری مربی تیم با ملی‌پوشان تماس گرفت و به آنها اعلام کرد هرچه سریع‌تر خود را به تمرینات پرسپولیس برسانند.

* 300 هوادار در تمرین امروز حضور داشتند و علیه قلعه‌نویی و فتح‌الله‌زاده شعارهایی دادند و به تشویق شدید بازیکنان مخصوصا علی کریمی پرداختند.

* صحبت‌های کریمی با یک کودک 7 ساله که جزو هواداران بود در نوع خود جالب بود.

* شیرینی معاون باشگاه در تمرین امروز حضور داشت.

* قاضی با شماره 11 تمرین کرد.

* پرسپولیسی‌ها در تمرین امروز ابتدا 20 دقیقه دویدند و سپس کار با توپ را در دستور خود قرار دادند. برخی بازیکنان که کم‌کار بودند توسط بدنساز پرسپولیس جریمه شدند.

* ضربان قلب بازیکنان پس از هر 15 دقیقه از تمرین کنترل می‌شد.

* سامان آقازمانی در داخل سالن وزنه تنها به وزنه زدن پرداخت.

* قاضی به صورت اختصاصی در گوشه‌ای از زمین تمرین کرد.

* هواداران تیم فوتبال پرسپولیس با سر دادن شعارهایی خواستار بازگشت پرویز مظلومی به استقلال شدند.

* تغییراتی در کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس نیز به وجود آمده و "شاهد عریانی" جای خود را در کادر پزشکی پرسپولیس به علیپور که فصل قبل در داماش فعالیت می‌کرد داده است. پزشک تیم فوتبال پرسپولیس دکتر وجیه‌الله چشمه سری است.

* در پایان تمرین برخی هواداران کاغذهایی را در بین هواداران پخش کردند که در آن نوشته شده بود: " آقای رویانیان ما 30 میلیون هوادار پرسپولیس هستیم، لطفا زحمات خود را در آوردن کادر جدید هدر ندهید. ما نمی‌خواهیم به سرنوشت استیل آذین دچار شویم. لطفا به حرف‌های هواداران گوش کنید و در انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس دقت لازم را داشته باشید."

۱۳۹۱/۴/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...