نسخه چاپی

عقل‌سلیمی درفدراسیون فوتبال وجودندارد!

مدیرفنی سابق تیم فوتسال گیتی‌پسند در واكنش به رای كمیته استیناف گفت: بعید می‌دانم هیچ عقل سلیمی در فدراسیون فوتبال وجود داشته باشد.

حسین شمس در گفت‌وگو با فارس در خصوص صدور رأی کمیته استیناف مبنی بر کسر 6 امتیاز از تیم فوتسال گیتی‌پسند و گرفتن عنوان قهرمانی از این تیم عنوان کرد: این حکم عین بی‌عدالتی است، به هیچ عنوان چنین رأیی را قبول ندارم. بازی فولاد ماهان و منصوری غیر منطقی بود و هیچ صحبتی نشده است. با این رأی گیتی‌پسند هم از گردونه رقابت‌ها خارج خواهد شد و اگر مسئولان این باشگاه بخواهند درست تصمیم بگیرند، این باشگاه هم عطایش را به لقایش خواهد بخشید.

وی ادامه داد:‌ قراردادم با باشگاه گیتی‌پسند تمام شده، اما می‌دانم که این مسائل تبعاتی در پیش دارد. بعید می‌دانم هیچ عقل سلیمی در فدراسیون فوتبال وجود داشته باشد. چه علتی دارد این حکم در این زمان صادر شود؟ اگر می‌خواستند حکم را اعلام کنند، پس از حضور گیتی‌پسند در آسیا این کار را می‌کردند.

مدیر فنی سابق تیم فوتسال گیتی‌پسند خاطرنشان کرد: افتضاحی که تیم امید به بار آورد را بار دیگر مسئولان فدراسیون با این رأی خود تکرار کردند. آقای کفاشیان چه جوابی می‌خواهد بدهد؟ در مقابل کنفدراسیون آسیا چه جوابی دارند؟ این روزهای خوب فوتسال است و به مراتب روزهای بدتر را خواهیم دید.

شمس افزود: با این رأی،‌ فوتسال بیشتر به سمت نابودی خواهد رفت، شما ببینید اگر فولاد ماهان تیمداری نمی‌کند، 7 ملی‌پوش آنها که با قراردادهای 250 میلیون بازی می‌کردند، کجا می‌خواهند بروند؟ آیا حاضرند قرارداد 15ـ10 میلیونی ببندند، طبیعتاً چنین امری پذیرفته نیست، آنها به خارج از کشور می‌روند و از تیم ملی دور می‌شوند و ما هم بیش از پیش سقوط خواهیم کرد.

شمس یادآور شد: به تمام فوتبالی‌ها تبریک می‌گویم که به هدف خود رسیدند و توانستند فوتسال را نابود کنند. چند مدیر باشگاهی قصد نابودی فوتسال را داشتند و باعث رکود فوتسال شدند. منظورم هم کسانی است که در گذشته بودند و هم کسانی که به تازگی آمدند و بدون هیچ مدرکی به جامعه فوتسال توهین کردند.

وی گفت: اکنون از دست من کاری ساخته نیست، اما اگر بتوانم زمانی در فوتسال حضور داشته باشم مطمئن باشید می‌دانم چگونه با فوتبالی‌ها رفتار کنم. کمترین حق فوتسال جدا شدن از فوتبال است تا از شر فدراسیون راحت شویم. با این تصمیمات فوتسال ایران 20 سال عقب افتاد و مطمئن باشید باید تاوان زیادی را بابت این مسائل پرداخت کنیم. باید 6ـ5 سال تلاش کنیم تا بتوانیم حداقل به شرایط گذشته بازگردیم.

۱۳۹۱/۴/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...