نسخه چاپی

این دختر را شناسایی كنید +عكس

عکس خبري -اين دختر را شناسايي کنيد +عکس

پلیس در جست‌وجوی دختر 15 ساله‌ای است كه از زمان مرگ مرموز مادر و برادرش ناپدید شده است. در همین حال هنوز راز مرگ مادر و فرزند فاش نشده و كارآگاهان بعد از دو سال همچنان به تحقیقات خود برای رازگشایی از این معما ادامه می‌دهند.


به گزارش نما به نقل از شرق، زن و مردي ميانسال روز 21 مرداد سال 89 تصميم گرفتند براي احوالپرسي از دختر خود به نام «فاطمه» به خانه او بروند اما وقتي وارد آپارتمان شدند هيچ اثري از فرزند و نوه‌هايشان نديدند. آنها كه به شدت نگران شده بودند به جست‌وجو در خانه پرداختند و در اتاق خواب مشاهده كردند فاطمه و پسر 10ساله‌اش به نام مهدي زير پتو خوابيده‌اند. زوج ميانسال وقتي خواستند آن دو را بيدار كنند، فهميدند مادر و فرزند جان خود را از دست داده‌اند.


والدين فاطمه كه به شدت ترسيده بودند در تماس با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 ماموران را در جريان قرار دادند. ساعتي بعد تيمي از كارآگاهان ويژه مبارزه با قتل پليس آگاهي به آپارتمان موردنظر در خيابان آيت‌الله كاشاني رفتند و تحقيق درباره مرگ مشكوك فاطمه و مهدي را آغاز كردند. بررسي‌هاي انجام‌شده توسط عوامل تشخيص هويت و تيم پزشكي قانوني فاش كرد چند روزي از زمان مرگ اين مادر و فرزند گذشته است.

در تحقيقات انجام‌شده از والدين فاطمه، آنها درخصوص نحوه كشف جسد دختر و نوه خود به كارآگاهان گفتند: «چند روزي بود كه از فاطمه و فرزندانش اطلاعي نداشتيم و حتي كسي پاسخگوي تماس‌هاي تلفني ما نبود، به همين علت و براي سركشي و اطمينان از سلامت فاطمه و فرزندانش، به خانه آنها آمديم اما كسي در خانه را براي ما باز نكرد. در حالي‌كه بسيار نگران شده بوديم، با كمك كليدساز در را باز كرديم و زماني كه وارد خانه شديم جسد فاطمه و پسرش را در داخل اتاق خواب پيدا كرديم.»

كارآگاهان در ادامه رسيدگي به اين پرونده اطلاع پيدا كردند فاطمه مشكلات شديد روحي و رواني داشته و چندين بار نيز براي درمان، در مراكز درماني تحت مراقبت‌هاي پزشكي قرار گرفته و بعد از آن نيز تحت نظر پزشك متخصص قرار داشت. اين زن 29ساله بنا بر نظريه پزشك معالجش دچار نوعي بدبيني بسيار شديد نسبت به اطرافيان خود، حتي پدر و مادر و همسرش بود و به هيچ عنوان حاضر به زندگي با آنها نبود و به همين علت پدر، مادر و همسرش با خريد خانه‌اي در منطقه آيت‌الله كاشاني شرايطي را فراهم كردند تا اين زن همراه دو فرزندش زندگي كند. جسد يكي از بچه‌هاي فاطمه كنار خود او پيدا شده اما از دختر بزرگش به نام ريحانه كه آن زمان 13 سال داشت، هيچ اثري نبود.

در ادامه رسيدگي به اين پرونده با توجه به ناپديد شدن ريحانه، پرونده جداگانه ديگري تشكيل شد. كارآگاهان با وجود انجام تحقيقات از تمامي مراكز درماني، مراكز بهزيستي و كلانتري‌هاي سطح شهر تهران و حتي پزشكي قانوني هيچ‌گونه اثر يا نشانه‌اي از سرنوشت ريحانه به دست نياوردند و از همان زمان ماجراي ناپديد شدن اين دختر و همچنين علت مرگ مادر و برادر او در هاله‌اي از ابهام قرار دارد.

سرهنگ آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران با تاييد اين خبر گفت: «تحقيقات درخصوص سرنوشت اعضاي اين خانواده در دو پرونده جداگانه و با موضوعات فوت مشكوك و فقداني در حال رسيدگي است.»

وي افزود: «با وجود تحقيقات فراگير صورت‌گرفته از سوي كارآگاهان تاكنون هيچ‌گونه اطلاعات قابل بهره‌برداري درخصوص مشخص شدن سرنوشت يا محل زندگي ريحانه به دست نيامده است بنابراين به منظور مشخص شدن سرنوشت اين دختر مجوز انتشار تصوير وي از سوي مقام قضايي صادر شده است و از افرادي كه موفق به شناسايي تصوير او شده‌اند و اطلاعاتي درخصوص محل سكونت، تردد يا سرنوشت وي دارند، درخواست مي‌شود اطلاعات خود را در اختيار اداره يازدهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دهند.»

۱۳۹۱/۴/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...