نسخه چاپی

اعترافات جالب فرمانده سابق داعش

یكی از فرماندهان سابق گروه داعش در مصاحبه با یك شبكه تركیه ای اعترافات جالبی را به زبان آورد.

به گزارش نما به نقل از ابنا، «ریاض العید» از فرماندهان سابق داعش که اکنون با فرار از این گروه در ترکیه در مکانی نامعلوم به سر می برد، در مصاحبه با یکی از شبکه های تلویزیونی این کشور با بیان این که داعش در واقع یک امپراطوری وحشت است و چیز دیگری نیست، از رابطه حقیقی این گروه با مفاهیم اسلامی پرده برداشت و گفت: داعش ربط خاصی با اسلام و احکام اسلامی ندارد و این گروه از اسلام تنها برای مشروعیت بخشی به اقدامات خود استفاده می کند و در واقع هیچ ارتباطی با اسلام ندارد.
وی اضافه کرد: من برای جهاد و با این تصور که این گروه، گروهی اسلامی است، به این گروه ملحق شدم، اما بعدها آنها با فهمیدن این که من مهندس الکترونیک هستم، از من برای شنود تلفن های مردم و انجام خرابکاری ها الکترونیکی استفاده کردند و من فرمانده بخش الکترونیک داعش شدم.

فرمانده سابق داعش در مورد رابطه این گروه با اسلام نیز گفت: این گروه ربطی با اسلام ندارد. مثلا جوانان 20 ساله را به عنوان امیر اسلامی تعیین می کنند، در حالی که این جوانان نه اطلاعاتی از اسلام و نه فهمی از جهاد دارند، بلکه تنها برای آدم کشی فعالیت می کنند. این افراد به هرکسی جز خداوند بندگی میکنند، حتی به صورت آشکار با برخی کشورها ارتباط دارند، آنها هدفی جز تقسیم و تجزیه ملت های اسلامی ندارند.

۱۳۹۳/۱۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...