نسخه چاپی

ملاقات فرهاد مجیدی و وزیر نفت بی دلیل نبود

عکس خبري -ملاقات فرهاد مجيدي و وزير نفت بي دليل نبود

مجیدی اخیراً ‌دیداری هم با وزیر نفت داشت و گفته می شود كه فرهاد به عنوان مدیر استعدادیابی تیم نفت تهران حكم می‌گیرد.

به گزارش نما به نقل از خبر ورزشی، دیروز وقتی فرهاد مجیدی عکس دو نفره خودش و وزیر نفت را روی اینستاگرام منتشر کرد، خیلی‌ها از خودشان پرسیدند یک فوتبالیست بازنشسته چه کاری می‌تواند با وزیر نفت داشته باشد؟!



انگار ملاقات فرهاد مجیدی با وزیر نفت چندان هم بی‌ربط نبوده است... بعضی‌ها گفتند حتماً ملاقات اتفاقی بوده اما بعضی‌ها کد و نشانه آوردند که مجیدی قرار است وارد مجموعه مدیریتی باشگاه نفت تهران شود. اتفاقي كه اگر رخ بدهد، فرهاد به منصوريان نزديك مي‌شود اگر چه همه فوتبالي‌ها مي‌‌دانند كه اين دو نفر رابطه گرمي با هم ندارند!



دیروز شایعه شده بود اولین منصب فرهاد در باشگاه نفت تهران، مدیر استعدادیابی نفت خواهد بود. این خبر را فعلاً فرهاد و مدیران نفت نه تأیید می‌کنند و نه تکذیب اما شایعه‌سازان می‌گویند مجیدی فصل آینده در صورتی که علیرضا منصوریان از نفت تهران به استقلال برود و سرمربی این تیم شود، جای منصوریان را روی نیمکت نفت می‌گیرد.



البته فرهاد که نزد استقلالی‌ها محبوبیت فوق‌العاده‌ای دارد و بخشی از این محبوبیت در رأی 59 درصدی مردم به او در نظرسنجی برنامه عادل فردوسی‌پور عیان شد، از نگاه اغلب هواداران استقلال به اندازه علیرضا منصوریان برای نشستن روی نیمکت سرمربیگری استقلال شانس دارد و خیلی‌ها برای پایان فصل جاری شمارش معکوس گذاشته‌اند تا از میان فرهاد و منصوریان یک نفر جانشین امیر قلعه‌نویی شود اما فرهاد به حدی باهوش و زیرک هست که سرمربیگری را روی نیمکت پردردسر و داغ استقلال شروع نکند.



فرهاد که بی‌سروصدا در حال طی کردن دوره‌های مربیگری است، شاید ترجیح بدهد کارش را از یک تیم بی‌حاشیه مثل نفت تهران شروع کند.



البته توقع نداشته باشید به صرف اینکه عکس فرهاد کنار وزیر نفت در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، همین فردا باشگاه نفت اعلام کند مجیدی استعدادیاب امسال ما و سرمربی سال آینده‌مان است.



شاید باشگاه نفت و حتی وزارت نفت و فرهاد مجیدی امروز هر چه شایعه در این خصوص هست و نیست را تکذیب کنند و بگویند ملاقات وزیر و فرهاد یک دیدار خصوصی و اتفاقی بوده اما در این فوتبال معمولاً هر خبری سریع تکذیب می‌شود، بعدها درست از آب درمی‌آید.

۱۳۹۳/۱۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...