نسخه چاپی

انتقاد از عدم همكاری بانك‌ها برای اشتغال

جمعی از نمایندگان در تذكرهای شفاهی و كتبی به مسئولان اجرایی، خواستار رسیدگی به مشكل عدم همكاری بانك‌ها در طرح‌های اشتغالزایی و نیز رسیدگی به وضعیت معیشتی معلمان شدند.

به گزارش نما به نقل از مهر، سعید زمانیان دهکردی، نماینده مردم شهرکرد در پایان جلسه علنی امروز در تذکر شفاهی به وزیر اقتصاد،‌ از عدم همکاری بانک‌ها برای اجرای طرح‌های اشتغالزایی انتقاد کرد و گفت: بانک‌ها از پرداخت‌ وام‌های خود اشتغالی، خودداری می‌کنند و عدم اختصاص سرمایه در گردش نیز مردم را با مشکل مواجه کرده است.

وی افزود: قول‌ها و وعده‌های داده شده به فرهنگیان نیز که آینده‌سازان این مملکت را پرورش می‌دهند، هیچ کدام عملی نشده است؛ از رئیس‌جمهور و وزیر آموزش و پرورش درخواست رسیدگی به این موضوع را دارم.

احمدی لاشکی: معلمان از تبعیض گلایه دارند

همچنین قاسم احمدی لاشکی، نماینده مردم نوشهر و چالوس نیز در تذکر شفاهی به وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تجمع‌های مداوم معلمان در مقابل ادارات آموزش و پرورش در روزهای اخیر،‌ گفت: حرف معلمان این نیست که حقوقشان افزایش یابد؛ سئوال آنها این است که چرا تبعیض؟!

همچنین داوود محمدی، نماینده مردم قزوین و آبیک و مقداد نجف‌نژاد، نماینده مردم بابلسر نیز در تذکرهای جداگانه، خواستار رسیدگی به وضعیت معیشتی معلمان و رفع مشکلات آنها شدند.

۱۳۹۳/۱۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...