نسخه چاپی

كریمی: آماده بازی كردن هستم

هافبك مدافع استقلال گفت: خوشبختانه مصدومیتم بهبود یافته و با صلاحدید كادرفنی مقابل نفت مسجدسلیمان می‌توانم به میدان بروم.

به گزارش نما به نقل از سایت باشگاه استقلال، یعقوب کریمی درباره آخرین وضعیت مصدومیت خودش اظهار داشت: خدا را شکر مصدومیتم رفع شده است و آماده بازی هستم و اگر با تصمیم کادر فنی به میدان بروم به امید خدا تلاش می کنم تا نمایش خوبی داشته باشم.

کریمی درباره بازی حساس روز جمعه خود برابر نفت مسجد سلیمان خاطرنشان کرد: نفت تیم خوبی است و ما در این بازی برای کسب عنوان قهرمانی محکوم به برد هستیم. البته متاسفانه تعطیلاتی به وجود آمد که به ضرر بعضی تیمهای از جمله ما است. ما در دور برد بودیم و باید تلاش کنیم تا با کسب سه امتیاز این دیدار همچنان در کورس قهرمانی باشیم.

هافبک مدافع استقلال درباره روند استقلال در نیم فصل دوم لیگ برتر تصریح کرد: نیم فصل دوم را بسیار خوب شروع کردیم و در بازی های گذشته هیچ شکستی را تجربه نکردیم و ان‌شاالله با حفظ این روند و شکست نخوردن تا پایان لیگ به قهرمانی خواهیم رسید.

وی ادامه داد: ما و سپاهان از شانس های اصلی قهرمانی هستیم و امیدوارم با حل شدن مشکلات مالی تیم بتوانیم به قهرمانی برسیم. همانگونه که بازیکنان در حال تلاش هستند امیدواریم مسئولین نیز تلاش کنند و مشکلات مالی استقلال را برطرف کنند. استقلال امسال تیم بسیار خوبی در اختیار دارد و حیف است که این تیم قهرمان نشود.

کریمی درباره حضور پرتعداد هواداران گفت: صد در صد ما به حضور هوادارانمان نیازمندیم زیرا این بازی از خیلی بازی ها مهم تر است. در این هفته با توجه به برنامه لیگ می توانیم صدر نشین شویم و از هواداران خواهش می کنم با حمایت خود به ما کمک کنند تا روز جمعه برنده از زمین خارج شویم.

۱۳۹۳/۱۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...