نسخه چاپی

دبير كل حزب موتلفه اسلامي:

فهرست جبهه متحد اصولگرایان نماد تكلیف گرایی

محمد نبی حبیبی دبیر كل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به بیانه مشترك حضرات آیات مهدوی كنی و محمد یزدی دبیر كل جامعه روحانیت مبارز و رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت : فهرست جبهه متحد اصولگرایی محصول خرد جمعی و نماد تكلیف گرایی در حوزه سیاست است و ما بسیار مسرور هستیم كه این فهرست مورد تایید جامعتین قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومي حزب موتلفه اسلامي وي که در پایان نشست دبیران این حزب سخن می گفت؛با تقدير از حضرات آيات مهدوي كني و محمد يزدي اظهار داشت:‌ ساز و كار حقوقي كه با راهنمايي بزرگان ديني در جامعتين پيشنهاد شد نهايتا منجر به تصميم سازي در سطح ملي بود.
وي افزود :جبهه متحد اصولگرايان درتهران سراسر كشور فهرست خود را براساس خطوط منشور اصولگرايي ارائه داده است. ما اميدواريم با اين فهرست یك مجلس قوي ،كار آمد، سالم و صالح كه شايسته ملت ايران باشد تشكيل دهيم.
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به فهرست هاي ديگر تصریح کرد: ما به همه كساني كه مي خواهند رقابت سالم و اخلاقي را در انتخابات آينده تجربه كنند احترام گذاشته و خود را رقيب هيچ فهرست اصولگرايي نمي دانيم .
حبیبی با اشاره به برنامه هاي جبهه متحد اصولگرايي براي مجلس نهم بیان داشت: برنامه هاي جبهه متحد در حوزه های سیاست، اقتصاد،فرهنگ و ... تدوین شده است و انشاء الله در وقت خود اعلام خواهد شد.
وی با اشاره به امتیازات فهرست جبهه متحد اصولگرايي گفت: جبهه متحد اصولگرايي متشكل از جمعي از اقتصاد دانان و افراد متخصص در سياست خارجي و حوزه هاي حقوقي و فرهنگي بوده و همچنین افرادي كه قبل از انقلاب سوابق متعدد مبارزه عليه رژيم ستمشاهی داشته و تجربيات مفيدي در حوزه هاي اجرايي كشور را نيز دارند. تدوين كنندگان فهرست سعي كرده اند جوانگرايي را دركنار تجربه قرار دهند و یک فهرست جامع ارائه دهند.
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی هشدار داد: دشمن مي خواهد رقابت هاي سياسي در نهمين دوره انتخابات مجلس را تبديل به جنگ قدرت كند، ما بايد از اين ميدان فاصله بگيريم و نيت ها را خالص كنيم و به دنبال تكليف باشيم، در شهرستانها هم خطر نزاع قبيلگي رقابت هاي سالم را تهديد مي كند، بايد تلاش كنيم رقابت ها تبديل به چالش امنيتي نشود .
حبيبي در پاسخ به سوالی در مورد برگزاري اولين نشست دادگاه فساد بانكي گفت :‌ سرانجام محاكمه مفسدين اقتصادي به جرم اخلال در نظام اقتصادي كشور برگزار شد . قوه قضاييه بايد اقتدار خود را در مجازات آنها نشان دهد .يكی از مطالبات مهم مردم سالم سازي فرآيند اقتصادي دركشور وكوتاه كردن دست رانت خوران ، رشوه دهندگان و رشوه گيرندگان است .
وي ادامه داد: قاضي بايد عدالت را اجرا كند تا ثابت شود در اين انقلاب هر كس راه ستم و ظلم را طي كند حتما گرفتار عدالت مي شود و مجازات خواهد شد .
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: محكمه اي که اكنون در برابر آن هستيم به وسعت ايران است و مردم در اين دادگاه حضوردارند. متهمين بايد بدانند قاضي به نمايندگي از ملت ايران مي خواهد حكم الهي را جاري كند. قطعا اين حكم مورد عبرت تبهكاران خواهد بود كه بخواهد در نظام اقتصادي كشور را خلال نمايد .
وي در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص دور جديد مذاكرات ايران با آژانس و نيز 1+5 اظهار داشت :ما از دولت تشكر می كنيم كه در آغاز دور جديد مذاكرت فروش نفت به فرانسه و انگليس را قطع كرد. اين رويكرد يك توازني را در معادلات گفت وگو پديد مي آورد، همچنين رونمايي از پيشرفت هاي هسته اي ايران و قرار دادن سوخت 20 درصد در قلب راكتور تهران اقدام ديگري است كه مورد تشكر مي باشد كه خود پيامي براي طرفهاي گفت و گو مي باشد.
وي تصريح كرد :‌اروپا و غرب بايد هزينه هاي تصميمات نادرست خود را بپردازد و بداند تحريم ها و تهديد ها از سوي ملت ايران بي پاسخ نمي ماند .
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در خصوص اقدام دولت عراق در اخراج منافقين از اردوگاه اشرف خاطر نشان کرد :‌اخراج منافقين ار اردوگاه اشرف اولين گام عملي دولت عراق در مبارزه با تروريسم است، منافقين و تروريست این روزها سياه ترين ایام خود را مي گذرانند. هيچ دولتي حاضر نيست جنايتكاران منافق را بپذيرد. اين پايان کار منافقین و همكاري با كفار و ملحدين است .
حبیبی در پایان طنين فرياد مرگ بر شاه و درود بر امام خميني(ره) در بحرين و عربستان را پاسخي به تشديد فشار هاي دو دولت غاصب در عربستان و بحرين دانست و گفت: بزودي مردم عربستان و بحرين پيروزي را درآغوش خواهند كشيد و مانند مردم مصر ، تونس ، ليبي و ..... از شر استبداد و استعمار رهايي خواهند يافت .

۱۳۹۰/۱۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...