نسخه چاپی

اتهام تبانی به بازیكن لیگ برتری

مدیر فنی تیم فوتسال مس سونگون مدعی شد كه از هفته گذشته با یكی از بازیكنان این تیم صحبت شده بود تا در بازی با تأسیسات دریایی اشتباهاتی را انجام دهد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، مدیر فنی تیم فوتسال مس سونگون مدعی شد که از هفته گذشته با یکی از بازیکنان این تیم صحبت شده بود تا در بازی با تأسیسات دریایی اشتباهاتی را انجام دهد.

حسین شمس در خصوص شکست تیم فوتسال مس سونگون مقابل تأسیسات دریایی گفت: بازی از نظر بار فنی در سطح بالایی برگزار شد اما متاسفانه قضاوت بد داور باعث شد بازی خراب شود.

وی در ادامه و در ادعایی جنجالی تصریح کرد: در شرایطی که بازی خوبی را شاهد بودیم اما متاسفانه از هفته پیش با یکی از بازیکنان ما صحبت شده بود تا در این بازی عملکرد همیشگی خود را به نمایش نگذارد.

مدیرفنی تیم فوتسال مس سونگون در پاسخ به این سوال که آیا برای این ادعای خود هم مدرک دارد اظهار داشت: فیلم بازی موجود است که همان بازیکن موردنظر چگونه دودستی توپ را تقدیم تیم حریف کرد تا دروازه ما باز شود.

شمس در مورد اینکه در صورت اثبات این قضیه چه برخوردی باید با بازیکن صورت بگیرد، عنوان کرد: نمی‌شود کار خاصی کرد و فقط باید بازیکن را جریمه و اخراج کرد. ما موظفیم این موضوع را به کمیته فوتسال گزارش کنیم تا آنها به این مسئله ورود کنند.

وی در خصوص اینکه از هفته پیش شائبه‌هایی مبنی بر وجود فوتسال ناپاک شنیده می‌شد، گفت: متاسفانه این اتفاق امروز رخ داد، ما هفته پیش می‌دانستیم با بازیکن‌مان صحبت شده اما به او اعتماد کردیم و باید ببینیم چه اتفاقی در آینده رخ می‌دهد.

شمس در پاسخ به این سوال که با این شرایط بین تاسیسات دریایی و گیتی‌پسند شانس چه تیمی در هفته آخر برای قهرمانی در لیگ بیشتر است، خاطرنشان کرد: با توجه به فاصله 3 امتیازی که تأسیسات با گیتی‌پسند دارد، شانس تأسیسات بیشتر است اما آنها باید هفته دیگر در قرچک بازی کنند که کار سختی است. اگر منصوری مانند چند هفته پیش فوتسال بازی کند، تأسیسات شکست می‌خورد و گیتی‌پسند قهرمان می‌شود اما اگر منصوری بخواهد بازی معمولی به نمایش بگذارد، شرایط فرق خواهد کرد.

۱۳۹۳/۱۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...