نسخه چاپی

رفتار استیلی به ضرر خودش تمام شد

پارسال مشكلات شخصی داشتم كه خیلی از لحاظ روحی درگیرش بودم و نتوانستم سامان قبل باشم ولی به لطف خدا مشكلاتم ختم بخیر شد


هافبک تيم فوتبال پرسپوليس تهران که در فصل گذشته با نوسانات زيادي روبرو بود امسال با نظر کادر فني با قرارداد سه ساله در جمع سرخپوشان پايتخت ماندني شد .
سامان آقا زماني که در فصل گذشته به طور کامل نتوانست نظر هوادارن را برآورده کند امسال با قراردادي 3 ساله در اين تيم ماندني شد , در مورد آخرين وضعيت بازيکن جوان پرسپوليس گفتگويي با وي انجام داديم که در پي مي آيد.
وضعيتت در تيم الان چطور است ؟
در بهترين وضعيت ممکن قرار دارم چه از لحاظ روحي و چه از لحاظ بدني تمرينات ما حدود يک هفته است شروع شده است بدنسازي خوبي زير نظر آقاي عاشوري و چيزري انجام مي دهيم .

وضعيت پرسپوليس امسال چطوري است ؟
امسال آقاي رويانيان خيلي براي تيم زحمت کشيدند و بازيکنان خوبي جذب تيم شده اند ، پرسپوليس شرايط خيلي خوبي دارد و اميدوارم امسال بتوانيم نظر هواداران را برآورده کرده و قهرماني ليگ را بدست بياوريم .
سال گذشته با دو مربي کار کردي فرق استيلي با دنيزلي چي بود ؟
آقاي استيلي از لحاظ فني مربي بسيار خوبي بود ، ولي بخاطر محجوب بودن و اينکه همه بچه ها را مثل برادر خود ميدانست در نتيجه دوست نداشت کسي را ناراحت کند و سخت گيري خاصي انجام نمي داد و از خاطيان براحتي ميگذشت که اين امر باعث شد تا خوب نتيجه نگيرد ، البته اختلافات اول فصل هم خيلي تاثير گذار بود .
امسال با مهره هايي که جذب تيم شده اند ، فکر مي کني چه روند را پيش رو داشته باشيد ؟
با گرفتن اين بازيکنان که همه آنها در تيم ملي هستند مسئوليت تک تک ما زياد شده و بايد اين مسئوليت را به نحو احسن انجام بدهيم و انشاالله بتوانيم قهرمان ليگ شويم
با وجود ترافيک بازيکن در کدام پست کار مي کني ؟
من در تمام تيم ها چه تيم هاي ملي و چه باشگاهي در پست هافبک دفاعي که پست تخصصي من است بازي ميکنم ولي در مقاطعي با نظر مربيان دفاع راست هم بازي کرده ام ، خودم دوست دارم هافبک دفاعي بازي کنم چون کارايي ام در اين پست بيشتر است .
فصل پيش خيلي نوسان داشتي علتش چه بود ؟
سال گذشته همه تيم نوسان داشت مخصوص من نبود ، فصل خوبي را شروع نکرديم به نظر من در وهله اول مشکلات شروع فصل مديريت و نحوه آمدن مربي که اختلاف زيادي در تيم بوجود آورد و حاشيه زيادي ايجاد کرد ، وهله دوم هم مشکلات شخصي داشتم که خيلي از لحاظ روحي درگيرش بودم و نتوانستم سامان قبل باشم ، به لطف خدا مشکلاتم ختم بخير شد و اين فصل تمام تلاشم را براي موفقيت پرسپوليس انجام خواهم داد .

۱۳۹۱/۴/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...