نسخه چاپی

برپایی بزرگ‌ترین هفت سین كشور در كرمان

معاون خدمات شهری شهرداری كرمان گفت: بزرگترین هفت سین كشور در شهر كرمان، جنب گنبد «جبلیه» این شهر برپا می‌شود.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، «علی بابایی» صبح امروز(شنبه 16 اسفندماه)، در جلسه‌ی ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی استان کرمان با بیان این‌که جلسات متعددی برای بحث سفرهای نوروزی در شهرداری کرمان انجام شده است، افزود: سازمان‌هایی چون بهشت‌زهرا، آتش‌نشانی، بحران و نقلیه‌ی موتوری آماده‌ی ارائه‌ی خدمات در ایام نوروز هستند.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری کرمان برای ایام نوروز اظهار کرد: اجرای عملیات لکه‌گیری معابر، پایان دادن به عملیات حفاری خیابان‌ها از ابتدای اسفندماه، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شهر هم‌چون پل‌ها و پارک‌ها، بازسازی و ایجاد تجهیزات در پارک‌های سطح شهر، آماده‌سازی معابر و المان‌های سطح شهر، توجه به مسائل بهداشتی و آماده‌سازی سرویس‌های بهداشتی با کمک مساجد سطح شهر، تعبیه سفره‌های هفت سین و ایجاد بازارچه‌های خرید برای مسافران و شهروندان کرمانی، آماده‌سازی ورودی‌های شهر و نیز توجه به علائم و خط‌کشی‌ها از جمله فعالیت‌های شهرداری در این‌باره بوده است.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمان با تصریح به این‌که همانند سال‌های گذشته سفره‌های هفت سینی در سراسر شهر برپا می‌شوند از برپایی بزرگترین سفره هفت سین کشور در شهر کرمان خبر داد و گفت: این سفره هفت سین مقارن با نوروز فاطمی در جنب گنبد جبلیه برپا می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: هم‌چنین آماده‌سازی میدان گنجعلیخان و نصب مجسمه گنجعلیخان در این میدان در دستور کار قرار دارد و در خصوص شهربازی نیز می‌توان به آغاز به کار آن در 5 فروردین‌ماه برای استفاده عموم اشاره کرد.

بابایی درباره‌ اسکان مسافران در نقاط مختلف شهر تصریح کرد: 4 پارک شهر از جمله پارکِ مسافر واقع در جاده‌ی تهران، پارکِ مادر واقع در بلوار پرستار، پارکِ جنگلی باهنر واقع در جاده‌ی تهران و نیز پارکِ جنگل قائم در جنب مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) محل‌هایی هستند که برای برپایی چادرهای مسافرتی مسافران در نظر گرفته شده‌اند. ضمن آن‌که در نظر داریم پیامک‌های خوشامدگویی‌ای را آماده و برای همه افرادی که به شهر کرمان وارد می‌شوند، ارسال کنیم.

۱۳۹۳/۱۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...