نسخه چاپی

عرضه بنزین نوروزی در اتوبان های كشور

وزیر راه با ارسال نامه‌ای به وزیر نفت خواستار نصب و راه‌اندازی ضربتی جایگاه‌های سیار بنزین در آستانه نوروز در برخی از آزادراه‌‌ها و اتوبان‌های تازه به بهره برداری رسیده در كشور شد.

به گزارش نما به نقل از مهر: وزیر راه با ارسال نامه‌ای به وزیر نفت خواستار نصب و راه‌اندازی ضربتی جایگاه‌های سیار بنزین در آستانه نوروز در برخی از آزادراه‌‌ها و اتوبان‌های تازه به بهره برداری رسیده در کشور شد.

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی با ارسال نامه‌ای به بیژن زنگنه وزیر نفت خواستار نصب و راه‌اندازی جایگاه‌های سیار بنزین در برخی از آزاد راه‌های جدید احداث برای ایام نوروز سال‌جاری شده است.

در این نامه وزیر راه خطاب به وزیر نفت، تاکید کرده است که با توجه به تکمیل برخی از اتوبان و آزادراه‌ها و آماده نبوده جایگاه‌های سوخت در دست ساخت، به منظور تامین رفاه مردم و ارائه خدمات در روزهای پایانی سال و ایام نوروز نصب و راه اندازی جایگاه های سیار بنزین در دستور کار قرار بگیرد.

سید ناصر سجادی با بیان اینکه تمامی تدابیر لازم به منظور تامین و پایدار بنزین و گازوئیل مورد نیاز مردم در ایام نوروز به کار گرفته شده است، گفته است: هم اکنون ذخایر استراتژیک بنزین کشور در شرایط مطلوبی قرار ندارد و هیچ گونه نگرانی برای تامین بنزین و گازوئیل مردم در روزهای پایانی سال وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اعلام اینکه برای نوروز سال جاری علاوه بر سه هزار و ۳۰۰ جایگاه بنزین و گازوئیل در کشور آماده ارائه خدمات به مردم هستند، تصریح کرده است: علاوه بر این راه اندازی جایگاه های سیار سوخت در برخی از بزرگراه ها و آزاد راه‌های کشور هم در دستور کار قرار دارد.

این مقام مسئول با اشاره به مکاتبات وزیر راه و شهرسازی با وزارت نفت، اظهار داشت: در برخی از آزاد راه‌های جدید احداث کشور همچون آزادراه حرم تا حرم در حد فاصل قم تا گرمسار، جایگاه های در دست ساخت برای ایام نوروز آماده بهره برداری نمی شوند، اظهار داشته است: از این رو قرار است در این مسیرهای تعدادی جایگاه‌های سیار سوخت نصب و راه اندازی شود.

سجادی با تاکید بر اینکه راه‌اندازی جایگاه‌های سیار سوخت برای شرایط اضطراری و خاص است، بیان کرده است: با تکمیل و بهره برداری از جایگاه های در دست ساخت، عملا جایگاه های سیار در این مسیرها جمع آوری خواهند شد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با یادآوری اینکه سال گذشته در برخی از مسیرها همچون استان ایلام و خوزستان که در مسیر حرکت کاروان های راهیان نور قرار داشت چندین جایگاه سیار نصب و راه اندازی شد، افزوده است: بر این اساس برای نوروز سال جاری هم راه اندازی چندین جایگاه سیار سوخت در دستور کار قرار گرفته است.

شاهرخ خسروانی معاون شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران هم اخیرا در گفتگو با مهر با بیان اینکه در ایام نوروز تمامی جایگاه‌ها برای تامین سوخت مردم به‌حالت آماده باش در می‌آیند، گفته است: برنامه‌ای برای تغییر قیمت و سهمیه اعلام نشده است.

۱۳۹۳/۱۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...