نسخه چاپی

آمریكا وعربستان برگزاركنندگان انتخابات یمن!

نماينده حوثي ها در كميته سازمان دهي انقلابيون جوان، با بيان اين كه آمريكا و عربستان گردانندگان انتخابات يمن هستند، گفت: تحريم انتخابات رياست جمهوري حق مسلمي است كه قانون اساسي آن را براي افراد، گروه ها و احزاب قايل شده است.

"علي العماد" روز سه شنبه در گفت و گو با العالم اظهار داشت: انتخابات رياست جمهوري كه امروز در يمن آغاز شده است تنها يك نامزد دارد و آن عبدربه منصور هادي است و اين چيزي نيست كه انقلابيون براي آن قيام كرده اند.

وي با تاكيد بر اين كه اين انتخابات با حمايت آمريكا و عربستان سعودي برگزار مي شود، خاطر نشان كرد: در واقع اين انتخابات به منظور اجراي طرح شوراي همكاري خليج فارس و مشروعيت بخشيدن به آن در ميان افكار عمومي است.

نماينده حوثي ها در كميته سازمان دهي انقلابيون جوان در ادامه گفت: هر كس در اين انتخابات شركت كند در واقع در امضاي طرح شوراي همكاري خليج فارس شركت مي كند كه زمينه ساز دخالت منطقه اي و بين المللي و به ويژه دخالت آمريكا و آل سعود در امور داخلي يمن است.

وي سپس تصريح كرد: طرف هاي بين المللي و منطقه اي سعي دارند اين طرح را به ثمر بنشانند تا منافع خود و ادامه حضور خويش در يمن را تضمين كنند.

العماد تاكيد كرد: مردم يمن به خيابان ها ريختند تا مخالفت خود را با طرح شوراي همكاري خليج فارس اعلام كنند زيرا اين طرح پس مانده هاي رژيم علي عبدالله صالح را در حكومت حفظ خواهد كرد.

وي گفت: مردم همچنان به انقلاب تا تحقق مطالبات عادلانه خود ادامه خواهند داد و تشكيل دولت منتخب و دموكراتيك و محاكمه عناصر رژيم صالح را كه دستاني آلوده به خون ملت و جيب هايي مملو از ثروت مردم دارند، خواستار هستند.

۱۳۹۰/۱۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...