نسخه چاپی

جلسه رسیدگی به پرونده جوانفكر برگزار شد

عکس خبري -جلسه رسيدگي به پرونده جوانفكر برگزار شد

وكیل مدافع جوانفكر با بیان اینكه موكلم در این جلسه حضور نداشت، اظهار كرد: قرار شد آقای جوانفكر نیز ظرف یك هفته لایحه دفاعی خود را به دادگاه ارائه كنند.


وكيل مدافع معاون مطبوعاتي رييس‌جمهور از برگزاري جلسه رسيدگي به پرونده موكلش در شعبه 76 دادگاه كيفري استان تهران به رياست قاضي سيامك مديرخراساني خبر داد.

قهرمان شجاعي در گفت‌وگو با ايسنا، در اين زمينه تصريح كرد: دراين پرونده يك شكايت از سوي نيروي انتظامي مطرح شده است و طي آن نيروي انتظامي مدعي شده كه در ويژه‌نامه خاتون چهره‌اش مخدوش شده است.

وي ادامه داد: كيفرخواست دوم مربوط به شكايتي است كه دادستان در مقام مدعي‌العموم مطرح كرده مبني بر اينكه در يك مقاله به عده‌اي به عنوان اقتدارگران اشاره شده است و با اينكه اسم كسي برده نشده ولي ما بعدا متوجه شديم كه منظور شما از اقتدارگران آيت‌الله مصباح يزدي و آيت‌الله آملي لاريجاني است كه اين مساله از سوي ما رد شد.

وكيل مدافع جوانفكر افزود: شكايت سوم مربوط به مقاله‌اي است كه آقاي جوانفكر درآن نوشته بودند كه اطرافيان رييس قوه قضاييه بايد افرادي هوشيار و بادانش باشند تا مبادا خدايي ناكرده رييس قوه قضاييه در تصميم‌گيري‌ها از دايره انصاف خارج شود كه اين يك جمله دعايي است و در آن گفته نشده كه رييس قوه قضاييه از دايره انصاف خارج شده است.

شجاعي تصريح كرد: در برابر هر سه شكايت، دفاعيات ارائه شد و لايحه آن هم به دادگاه تقديم شد. نماينده دادستان و نماينده نيروي انتظامي توضيحات خود را ارائه كردند و ما هم دفاع كرديم.

وي گفت: ما منتظر نظر هيات منصفه هستيم ولي فضاي دادگاه را خوب ارزيابي مي‌كنم.

وكيل مدافع جوانفكر با بيان اينكه موكلم در اين جلسه حضور نداشت، اظهار كرد: قرار شد آقاي جوانفكر نيز ظرف يك هفته لايحه دفاعي خود را به دادگاه ارائه كنند.

۱۳۹۱/۴/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...