نسخه چاپی

آغاز ثبت نام مجدد كنكور سراسری 94

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش كشور اعلام كرد ثبت نام مجدد آزمون سراسری سال 1394 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از ساعت 10 صبح امروز (یكشنبه 17 اسفندماه) آغاز شده است.

به گزارش نما به نقل از ایرنا: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد ثبت نام مجدد آزمون سراسری سال 1394 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از ساعت 10 صبح امروز (یکشنبه 17 اسفندماه) آغاز شده است.

حسین توکلی صبح امروز گفت: براساس برنامه زمانی اعلام شده قبلی، ثبت نام از داوطلبان متقاضی آزمون سراسری سال 1394 از ساعت 10 صبح امروز از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز شده و در پایان روز چهارشنبه 20 اسفندماه پایان می پذیرد.

وی افزود: هریک از داوطلبان می توانند در این مهلت، ضمن مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و مطالعه دقیق دفترچه راهنما در صورت واجد شرایط بودن برای ثبت نام در آزمون سراسری سال 1394 به شرح مندرج در اطلاعیه این سازمان که روز گذشته بر روی سایت سازمان قرار گرفته و در نشریه پیک سنجش فردا (دوشنبه 18 اسفند) نیز منتشر می شود نسبت به تکمیل تقاضانامه اینترنتی اقدام کنند.

وی گفت: آن دسته از داوطلبانی که قبلا در آزمون سراسری ثبت نام کرده اند نیز می توانند به سایت این سازمان مراجعه و با وارد کردن اطلاعات درخواستی نسبت به مشاهده اطلاعات ثبت نامی و در صورت لزوم ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

توکلی تاکید کرد: داوطلبانی که پیش از این در آزمون سراسری ثبت نام کرده بودند، به هیچ عنوان مجاز به ثبت نام مجدد نیستند.

براساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون سراسری سال 1394 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در 2 روز (صبح و بعد از ظهر) روزهای پنج شنبه 21 و جمعه 22 خردادماه سال 1394 برگزار خواهد شد.

براین اساس آزمون داوطلبان گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنجشنبه 21 خرداد، آزمون داوطلبان هنر در بعد از ظهر پنجشنبه 21 خردادماه و آزمون داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح روز جمعه 22 خرداد ماه برگزار خواهد شد. همچنین آزمون داوطلبان گروه زبان های خارجی در بعد از ظهر روز جمعه 22 خردادماه برگزار خواهد شد.

تاکنون بیش از 848 هزار داوطلب در آزمون سراسری سال 1394 ثبت نام کرده اند.

۱۳۹۳/۱۲/۱۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...