نسخه چاپی

نظر اكثریت خبرگان بر ریاست آیت‌الله هاشمی شاهرودی است

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران گفت: آنچه الآن بیشتر بر سر زبان‌هاست بحث ریاست آیت‌الله هاشمی شاهرودی در خبرگان است؛ من فكر می‌كنم خبرگان به نتیجه خوبی برسد و تصور می‌كنم روی آقای هاشمی شاهرودی توافق اكثریت وجود داشته باشد.

به گزارش نما، حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی عضو جامعه روحانیت مبارز تهران در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص اظهارات هاشمی رفسنجانی مبنی بر "اگر فرد ناصالح برای ریاست مجلس خبرگان رهبری کاندیدا شود، من نیز کاندیدا می‌شوم" گفت: مطلبی که آقای هاشمی رفسنجانی درباره ناصالح گفته، معتقدم که واژه ناصالح باید تفسیر و معنی شود و باید گفته شود که ناصالح از نظر آقای هاشمی رفسنجانی یعنی چه؟

وی ادامه داد: ما در خبرگان فرد ناصالح با آنچه در جامعه و حوزه فرهنگ عمومی این اصطلاح معنی می‌شود، نداریم، یعنی نمایندگان خبرگان همه صالح و آدم‌های خوب، عادل، متدین، فاضل، مجتهد و ولایت‌مدار هستند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران با بیان "ما تعبیر ناصالح را در مورد خبرگان رهبری نارسا می‌دانیم" افزود: حداقل آقای هاشمی رفسنجانی باید توضیح می‌داد که مرادش از ناصالح چیست و آیا منظورش این است که ناصالح برای مدیریت هستند، یعنی ریاست خبرگان رهبری را نمی‌توانند اداره کنند، بنابراین این با تعبیر ناصالح خیلی سازگاری ندارد.

حجت‌الاسلام تقوی یادآور شد: به هر حال مجموعه‌ای هستند که آقای هاشمی رفسنجانی ممکن است آنها را برای ریاست خبرگان رهبری قبول نداشته باشد و با آنها اختلاف نظر دارد و عده‌ای نیز هستند که آقای هاشمی را قبول ندارند. به هر حال در خبرگان این نگاه وجود دارد و باید منتظر آینده بود.

وی خاطرنشان کرد: آنچه الآن بیشتر بر سر زبان‌هاست بحث ریاست آیت‌الله هاشمی شاهرودی در خبرگان است؛ من فکر می‌کنم خبرگان به نتیجه خوبی برسد و تصور می‌کنم روی آقای هاشمی شاهرودی توافق اکثریت وجود داشته باشد.

۱۳۹۳/۱۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...