نسخه چاپی

صعود 223 پله‌ای درخشان در رده‌بندی مربیان جهان

درخشان و منصوریان، تنها مربیان ایرانی بودند كه در رده‌بندی هفتگی مربیان باشگاهی جهان صعود كردند.

به گزارش نما به نقل از سایت رسمی کانون مربیان، در تازه‌ترین رده‌بندی اعلام شده برترین مربیان باشگاهی فوتبال جهان که صبح امروز توسط این سایت اعلام شد، حمید درخشان و علیرضا منصوریان در این رده‌بندی صعود کردند اما حسین فرکی، امیر قلعه‌نویی و افشین قطبی با سقوط مواجه شدند.

حسین فرکی، سرمربی باشگاه سپاهان که همچنان نفر اول مربیان ایرانی در این رده‌بندی است، با 2264 امتیاز در رده 247 جهان قرار گرفت و نسبت به رده‌بندی هفته گذشته پنج پله سقوط کرد.

امیر قلعه‌نویی، سرمربی استقلال و دومین مربی ایرانی حاضر در این رنکینگ 1038 امتیاز بدست آورد و با یک پله سقوط نسبت به رده‌بندی قبلی در رده 563 قرار گرفت.

حمید درخشان، سرمربی پرسپولیس و سومین مربی ایرانی رنکنیگ اما به دلیل دو پیروزی متوالی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا با صعودی خارق‌العاده مواجه شد و با کسب 444 امتیاز و صعودی 223 پله‌ای، از رده 838 به رده 615 رسید.

افشین قطبی، چهارمین مربی حاضر در این رده‌بندی نیز به روند نزولی خود ادامه داد و با 702 امتیاز و هشت پله سقوط نسبت به ماه گذشته در رده 717 دنیا قرار گرفت.

علیرضا منصوریان، سرمربی نفت تهران نیز به عنوان آخرین مربی ایرانی حاضر در این فهرست با 496 امتیاز و 98 پله صعود، در رده 829 دنیا ایستاد.

در رده‌بندی کلی اعلام شده "کارلو آنچلوتی"، سرمربی رئال‌مادرید همچنان با 17432 امتیاز صدرنشین است. "پپ گواردیولا"، سرمربی بایرن‌مونیخ که در این رده‌بندی یک پله صعود کرده، جای "دیگو سیمئونه"، سرمربی اتلتیکومادرید را در رده دوم گرفت و "لوئیز انریکه" سرمربی بارسلونا و "اونای امری"، سرمربی سویا نیز در رده‌های چهارم و پنجم قرار دارند.

۱۳۹۳/۱۲/۱۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...