نسخه چاپی

مهلت مرحله دوم ثبت نام در آزمون سراسری تا چهارشنبه

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش كشور گفت: مهلت مرحله دوم ثبت نام در آزمون سراسری چهارشنبه پایان می‌یابد.

به گزارش نما، حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: در مرحله اول ثبت‌نام در آزمون سراسری سال ۹۴ برای دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و همچنین کد‌رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و دانشگاه فرهنگیان که از ۱۹ بهمن آغاز شد و تا ۳ اسفندماه ادامه داشت، ۸۴۸ هزار و ۴۲۸ داوطلب ثبت‌نام کردند.

وی افزود: به منظور تسهیل بیشتر برای داوطلبان آزمون سراسری مرحله دوم ثبت‌نام در آزمون سراسری از روز یکشنبه ۱۷ اسفندماه ۹۳ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد و در پایان روز چهارشنبه ۲۰ اسفندماه پایان می‌یابد.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: تاکنون تعداد ۴ هزار و ۳۲۳ داوطلب ثبت‌نام کردند.

توکلی اضافه کرد: داوطلبان ضرورت دارد با توجه به اطلاعیه این سازمان درباره اعلام زمان مجدد برای ثبت‌نام، در صورت واجد شرایط بودن برای ثبت‌نام در آزمون سراسری سال ۹۴ نسبت به تکمیل تقاضانامه اینترنتی اقدام کنند.

وی تاکید کرد: آن دسته از داوطلبانی که قبلا در آزمون ثبت‌نام کرده‌اند فقط می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان و وارد کردن اطلاعات درخواستی، نسبت به مشاهده اطلاعات ثبت‌نامی و در صورت لزوم ویرایش اطلاعات خود بر اساس دستورالعمل بند الف اطلاعیه اقدام کنند. این دسته به هیچ وجه مجاز به ثبت‌نام مجدد نیستند.

۱۳۹۳/۱۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...