نسخه چاپی

دوئل رامبد جوان با علی ضیاء و علیخانی

عکس خبري -دوئل رامبد جوان با علي ضياء و عليخاني

با قطعی شدن برنامه خندوانه به عنوان ویژه برنامه سال تحویل نسیم، رقابت میان مجریان شبكه های یك و سه به اوج می رسد؛ چه كسی برنده این دوئل خواهد بود؟

به گزارش نما به نقل از روزنامه هفت صبح: خندوانه در کنداکتور شبکه نسیم قرار گرفت تا رامبد جوان با فصل دوم این برنامه بعد از چهار ماه و نیم به تلویزیون برگردد و برای رقبای گردن کلفتی به نام احسان علیخانی و علی ضیاء خط و نشان بکشد.

حسین کرمی، مدیر شبکه نسیم به جام جم گفته: «بنا داریم سری جدید برنامه خندوانه را با تحویل سال به شکل ویژه شروع کنیم. در سری جدید بخش های کمدی و متنوع به برنامه اضافه شده است. قرار است یک عروسک هم به جمع مجریان برنامه افزوده شود.»

حالا بیایید دست به پیش بینی بزنیم تا ببینیم کدامیک از دوئل ابتدای سال، پیروز بیرون می آیند؟ علی ضیاء، احسان علیخانی یا رامبد جوان؟ از جوان شروع می کنیم که تازه به جمع مجریان نوروزی اضافه شده. او در یک سال اخیر یک تجربه ناکام و یک تجربه موفق داشته. سال پیش با «گوشه دل تهرون» نتوانست دل مخاطبان را ببرد و در میان دیگر رقبا، برنامه سال تحویلش جا ماند. خودش گله کرده و مقصر را مدیر وقت شبکه تهران دانست با خندوانه اما هم شبکه نسیم را قبضه کرد و هم تلویزیون را و برنده بلامنازع سال لقب گرفت.

دوئل رامبد جوان با علی ضیاء و علیخانی

تجربه شیرین خندوانه باعث شده خیلی ها در انتظار فصل دومش باشند. جوان با متریال موجود می تواندس تاره شب سال تحویل لقب بگیرد. علیرضا خمسه، رضا شفیعی جم، شقایق دهقان، جواد رضویان و دیگر کمدین ها به همراه نیما شعبان نژاد برگ برنده های او هستند.

احسان علیخانی رقیب جدی جوان است؛ در این چند سال هر وقت روی آنتن بوده مخاطبان زیادی جمع کرده چه ماه رمضان و چه نوروز. سال پیش با اجرای ویژه برنامه سال نو شبکه سه، رقیب قدرتمندی به نام فرزاد حسنی و آزاده نامداری را شکست داد.

علیخانی دو مولفه شاخص دارد که باعث شده برنامه هایش اسیر تکرار نشود. او سوژه هایش را خوب شکار می کند و به خوبی هم آنها را پرورش می دهد.

علی ضیاء هم رقیب قدری است اما نه باندازه علیخانی. او باید خیلی هوشمندانه رفتار کند تا مخاطب خاکستری را به سمت خود بکشد. او عید فطر امسال برنامه نبش جنت آباد را به شبکه سه آوردو چندی پیش بعضیا را روی آنتن داشت.

۱۳۹۳/۱۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...