نسخه چاپی

عدم حضور جوانفكر در جلسه امروز دادگاه

وكیل مدافع معاون مطبوعاتی رییس‌جمهور در غیاب جوانفكر درمورد اتهامات وارده دفاعیات را به دادگاه ارائه كرد.


به گزارش نما ، قهرمان شجاعي در گفت‌وگو با ايسنا ، در اين زمينه تصريح كرد: دراين پرونده يك شكايت از سوي نيروي انتظامي مطرح شده است و طي آن نيروي انتظامي مدعي شده كه در ويژه‌نامه خاتون چهره‌اش مخدوش شده است.

وي ادامه داد: كيفرخواست دوم مربوط به شكايتي است كه دادستان در مقام مدعي‌العموم مطرح كرده مبني بر اينكه در يك مقاله به عده‌اي به عنوان اقتدارگران اشاره شده است و با اينكه اسم كسي برده نشده ولي ما بعدا متوجه شديم كه منظور شما از اقتدارگران آيت‌الله مصباح يزدي و آيت‌الله آملي لاريجاني است كه اين مساله از سوي ما رد شد.

وكيل مدافع جوانفكر افزود: شكايت سوم مربوط به مقاله‌اي است كه آقاي جوانفكر درآن نوشته بودند كه اطرافيان رييس قوه قضاييه بايد افرادي هوشيار و بادانش باشند تا مبادا خدايي ناكرده رييس قوه قضاييه در تصميم‌گيري‌ها از دايره انصاف خارج شود كه اين يك جمله دعايي است و در آن گفته نشده كه رييس قوه قضاييه از دايره انصاف خارج شده است.

شجاعي تصريح كرد: در برابر هر سه شكايت، دفاعيات ارائه شد و لايحه آن هم به دادگاه تقديم شد. نماينده دادستان و نماينده نيروي انتظامي توضيحات خود را ارائه كردند و ما هم دفاع كرديم.

وي گفت: ما منتظر نظر هيات منصفه هستيم ولي فضاي دادگاه را خوب ارزيابي مي‌كنم.

وكيل مدافع جوانفكر با بيان اينكه موكلم در اين جلسه حضور نداشت، اظهار كرد: قرار شد آقاي جوانفكر نيز ظرف يك هفته لايحه دفاعي خود را به دادگاه ارائه كنند.

۱۳۹۱/۴/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...