نسخه چاپی

احتمال تعدیل قیمت پایه مزایده

مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی از موكول شدن واگذاری سرخابی‌ها به سال آینده به دلیل نبود متقاضی مزایده خبر داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، سید جعفر سبحانی ، با اشاره به موضوع مزایده دو باشگاه ورزشی استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: امروز آخرین فرصت برای ارائه پاکت‌ها بود که تاکنون هیچ‌گونه پاکتی به دست سازمان خصوصی‌سازی نرسیده و طبیعتا با نبود متقاضی مزایده فردا لغو می‌شود.

مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه سه‌شنبه هفته آینده هیأت واگذاری جلسه‌ای فوق‌العاده خواهد داشت، تصریح کرد: در این جلسه احتمال دارد روی قیمت پایه تجدیدنظر شود و یا اینکه شرایط تجدید برای تسهیل امور ارائه شود.

وی با تأکید بر اینکه امکان تعدیل قیمت پایه مزایده وجود دارد، بیان داشت: این رقم بر اساس کار کارشناسی و استدلال بوده اما احتمال دارد قیمت پایه آن تغییر کند.

به گفته سبحانی طبق قانون تا تیر ماه سال آینده باید 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس واگذار شوند، زیرا نمی‌توانند به عنوان باشگاه دولتی بعد از این تاریخ فعالیت کنند و قطعا باید تکلیف آنها مشخص شود.

مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی تأکید کرد: چاپ آگهی و کار مزایده دور بعدی این دو باشگاه احتمال قوی به سال آینده موکول خواهد شد زیرا دیگر زمانی برای این کاردر سال جاری وجود ندارد. حدس می‌زنیم هیأت واگذاری چاپ آگهی را نیمه دوم فروردین برگزار کند البته همه اینها مجددا به جلسه هیأت واگذاری بستگی دارد.

۱۳۹۳/۱۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...