نسخه چاپی

اخراج بیش از ۲۱ هزار اتباع بیگانه از كشور

فرمانده مرزبانی ناجا با اعلام عملكرد ماموران مرزبانی و دریابانی كشور از ابتدای سال تا كنون از كشف بیش از ۶۳ تن انواع مواد مخدر و توبیخ بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزهای كشور خبر داد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار سر تیپ پاسدار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی کشور در اعلام عملکرد ماموران مرزبانی کشور از ابتدای سال تا کنون گفت: طی امسال مرزداران بیش از ۲۵۵ مورد درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در مناطق مرزی داشته‌اند که در این رابطه ۴۹ شرور مسلح به حلاکت رسید و ۱۸۸ نفر آنان نیز دستگیر شدند و همچنین از ورود ۶۳ هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر به داخل کشور جلوگیری شد.

فرمانده مرزبانی کشور در خصوص قاچاق سوخت بیان داشت: مرزداران موفق شدند طی امسال ۳۰ میلیون و ۵۳۱ هزار و ۲۶۳ لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق را که در حال خارج از کشور بود، توقیف و به چرخه اقتصاد کشور بازگردانند.

سردار رضایی در ادامه با اشاره به کشف ۱۷ میلیون و ۱۵۷ هزار عدد انواع مواد محترقه در مرزهای کشور، بیان داشت: کشفیات مواد محترمه نسبت به مدت مشابه در سال قبل، ۵ برابر افزایش داشته است.

وی در ادامه از کشف ۱۱ میلیون و ۲۲۲ هزار عدد انواع داروهای قاچاق، بیش از ۵۸۸ هزار متر پارچه، بیش از ۲۰ تن شکر، ۲۱۹ تن برنج، ۸ هزار دستگاه و تجهیزات الکترونیکی، بیش از ۱ میلیون و ۷۴۳ هزار انواع لوازم آرایشی و مقادیر زیادی از انواع کالاهای قاچاق و ضد فرهنگی دیگر خبر داد.

این مقام ارشد مرزبانی کشور با اشاره به تبعات امنیتی و بهداشتی ورود اتباع بیگانه به کشورمان خاطرنشان کرد: ماموران مرزبانی کشور توانستند از ابتدای سال تا کنون ۲۱ هزار و ۷۷۸ نفر از اتباع کشورهای بیگانه را که قصد ورود غیر قانونی به کشور داشتند، دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی، به کشورهای متبوع بازگردانند.

فرمانده مرزبانی کشور در پایان از مرزنشینان غیور کشور که با کمک‌های خود یاور همیشگی مرزبانان هستند، تشکر و قدردانی کرد.

۱۳۹۳/۱۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...