نسخه چاپی

برندها در برج میلاد !

ششمین همایش بین المللی «برند» در مركز همایش های برج میلاد تهران آغاز شد.

ششمین همایش بین المللی «برند» در مرکز همایش های برج میلاد تهران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر ، توسعه و ترویج دانش برندسازی و مدیریت برند، ترغیب سازمان ها به پژوهش در زمینه برند و تدوین استراتژی مدیریت برند، معرفی تجارب و الگوهای موفق برندهای ایرانی و مشارکت حداکثری و ارتقای نقش انجمن ها، اتحادیه ها، تعاونی ها و تشکل های صادراتی در توسعه برندهای ایرانی از اهداف این همایش است.

کمک به توسعه پایدار صادرات از طریق تدوین استراتژی ملی برند، فراهم کردن تمهیدات لازم برای ارتقای نام ایران با قرار گرفتن در رتبه بندی مؤسسات معتبر جهانی و توجه قانون گذاران به تدوین قوانین و مقررات حقوقی و سیاست های تشویقی در پیشبرد برندهای ایرانی از دیگر اهداف این همایش است.

راهبردهای توسعه ای دانش برند ، راهبردهای ملی برندهای داخلی و راهبردهای بین المللی و توسعه پایدار صادرات از محورهای اصلی این همایش است.

معرفی شیوه های علمی و متداول ارزشیابی و ارزش گذاری برند، تبیین شاخص ها و مدل های اندازه گیری و سنجش ارزش ویژه و قدرت برند در صنایع و خدمات گوناگون، نقش شبکه های توزیع در توسعه بازار هدف برندها، معماری و هویت سازی برند و نقش برندسازی در توسعه صنعت گردشگری، صنایع دستی و جذب سرمایه گذاری های خارجی از دیگر محورهای این همایش است.
این همایش دو روزه است و تا فردا ادامه دارد.

۱۳۹۰/۱۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...