نسخه چاپی

درخشش خطیبی درروز پابه توپ‌شدن تونی

رسول خطیبی در دیدار دو تیم پیشكسوتان تراكتورسازی و هنرمندان تبریز درخشش جالب‌توجهی از خود نشان داد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، عصر امروز تبریز شاهد یک رویداد مهم بود که طی آن تیم پیشکسوتان تراکتورسازی طی یک دیدار خیریه به مصاف هنرمندان تبریز رفت و درنهایت تیم هنرمندان با نتیجه 5 بر 3 به برتری دست‌یافت.

فوتبالیست‌های قدیمی مقابل گرد هم جمع شدند

در این دیدار که در چمن مصنوعی باشگاه تراکتورسازی برگزار می‌شد خداداد عزیزی بازیکن سابق تیم ملی و سرمربی تیم شهرداری تبریز، تونی اولیویرا سرمربی تیم تراکتورسازی و بازیکن سابق بنفیکا پرتغال، مهدی هاشمی نسب بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس و تنی چند از خبرنگاران و هنرمندان تبریزی حضور داشتند که اکبر ذوالمجیدیان هدایت این تیم را عهده‌دار بود.

در سوی مقابل برای پیشکسوتان تراکتورسازی نیز بازیکنانی چون رسول خطیبی، داود قاسم‌زاده، فیروز دین‌محمدی، یونس باهنر، حسین کریمی، داود فعال و بازیکنان دهه 60 و 70 حضور داشتند.

از نکات جالب‌توجه این دیدار دوندگی بی‌امان رسول خطیبی و فاصله خداداد عزیزی با دوران اوج خود بود که برای تماشاگران حاضر قابل‌توجه بود.

از سویی دیگر حضور تونی اولیویرا در زمین مسابقه و همکاری‌هایش با کاظم شهریاری مدیر رسانه‌ای تراکتورسازان قابل‌توجه بود که صحنه‌های جالبی در ورزشگاه پدید آورده بود.

رسول خطیبی که بدون شک ستاره بی‌چون‌وچرای این دیدار بود موفق شد گل نخست تراکتورسازان را وارد دروازه حریف کند ولی محمود نصیرپور خبرنگار تبریزی در تیم هنرمندان و از فاصله‌ای دور دروازه تراکتور را گشود تا کار به‌تساوی بکشد.

خوش‌وبش تونی اولیویرا و رسول خطیبی قبل از شروع مسابقه و گفت‌وگوهای طولانی این 2 باعث تعجب حاضران شد و پس‌ازآن تماشاگران با 2 سرمربی تراکتورسازی عکس یادگاری گرفتند.

قهر تونی اولیویرا از جعفری و گلزنی یک خبرنگار

جمشید نظمی مدیرعامل سابق تراکتورسازی و محمدحسین جعفری مدیرعامل اسبق تراکتورسازی و عضو فعلی شورای شهر تبریز از میهمانان ویژه این دیدار بودند که وقتی تونی اولیویرا از زمین مسابقه تعویض شد قصد نشستن روی نیمکت‌های کنار زمین را داشت که با دیدن مدیرعامل اسبق تراکتورسازی به حالت قهر کنار آن‌ها ننشست و با چندین صندلی فاصله از آن‌ها نشست.

غلامرضا مستقیم داور خوش‌نام تبریزی با هدایت صابر خویی و مقصود سلیمی قضاوت این دیدار را بر عهده داشت و محمدامین مستقیم داور چهارم بود.

این دیدار در 3 وقت 30 دقیقه‌ای برگزار شد که در آغاز وقت دوم مسابقه رسول خطیبی به هنرمندان پیوست و باعث ایجاد تحول در این تیم شد.

مهدی هاشمی نسب موفق شد دومین گل هنرمندان را به ثمر برساند و محمود نصیرپور سومین گل تیمش را وارد دروازه تراکتورسازان کرد و محمد محمدزاده زننده چهارمین گل بود.

اما در سوی مقابل مهدی ربیع لاله یکی از گل‌های خورده تراکتورسازان را جبران کرد ولی مهدی هاشمی نسب با یک گل دیگر اختلاف گل‌ها را به 2 رساند.

بدقولی کمالوند و جمع‌آوری 7 میلیون تومان برای کودکان سرطانی

از نکات جالب‌توجه این دیدار عدم گلزنی رسول خطیبی مقابل تراکتورسازی بود. سرمربی سابق تراکتورسازان با عبور از سد مدافعین این تیم توپ را به هم تیمی‌های خود می‌رساند تا دیگر بازیکنان هنرمندان گلزنی کنند.

خداداد عزیزی و تونی اولیویرا اواسط وقت نخست این مسابقه ورزشگاه را ترک کرد و عبدالرزاق میراب سرپرست سابق گسترش فولاد و هدایت شهریاری بازیکن سال‌های دور تراکتورسازی از دیگر میهمانان این دیدار خیریه بودند.

نکته قابل‌توجه دیگر عدم حضور فراز کمالوند بود که برخلاف قول مساعدی که برای حضور در این دیدار خیرخواهانه داده بود در ورزشگاه حضور پیدا نکرد.

بازیکنان دو تیم در پایان این مسابقه عکس یادگاری گرفتند و نزدیک به 7 میلیون تومان نیز برای کودکان سرطانی جمع‌آوری شد.

امیدوارم روزی را ببینم که هیچ کودکی دچار سرطان نباشد

رسول خطیبی در حاشیه این دیدار درباره انگیزه خود برای حضور در این دیدار به خبرنگار تسنیم می‌گوید: من بعد از جدایی از تراکتور قصد مصاحبه نداشتم و امروز هم برای این دیدار خیریه حضور پیدا کردم. همیشه در زندگی سعی کردم در دیدارهای خیریه حضور پیدا کنم و چون خودم یتیم هستم و با سختی‌های زیادی بزرگ شدم امروز در این دیدار حاضر شدم تا حرکت مثبتی انجام داده باشیم.

وی می‌افزاید: خوشحالم که امروز کنار این کودکان سرطانی حضور پیدا کردیم و در روزهای نزدیک به عید توانستیم به آن‌ها روحیه دهیم و امیدوارم روزی را ببینم که هیچ کودکی دچار سرطان نباشد و باید از کسانی که تلاش کردند این دیدار برای حمایت از کودکان سرطانی برگزار شود تشکر کرد.

۱۳۹۳/۱۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...