نسخه چاپی

سخنگوی كمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با نما :

مخالفان نظام و فتنه گران 88 به دنبال مدیریت كردن تیم ایران در نیویورك هستند

عکس خبري -مخالفان نظام و فتنه گران 88 به دنبال مديريت کردن تيم ايران در نيويورک هستند

سید حسین نقوی حسینی گفت : فعالینی كه معاند نظام هستند و نگاهشان به جایگاه زن با نگاه اسلام و ارزشهای دینی سازگاری ندارد امسال خیلی فعال هستند و می خواهند تیم ایران را مدیریت كنند .

به گزارش نما ، مروری کوتاه بر رفتار وزارت خارجه آمریکا با اعضای دولت روحانی اعم از همراهان ظریف، خبرنگاران و حتی دیپلمات‌های وزارت امور خارجه کشورمان از جمله نماینده ناکام ایران در سازمان ملل نشان از آن دارد که صدور ویزا به شکل فله‌ای برای ایرانی‌های دولتی و غیر‌دولتی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران بی‌سابقه است. مگر اینکه فرض کنیم NGOهای مذکور برای اهداف اجلاس نیویورک ارزش قابل توجهی داشته‌اند. هدف از برگزاری اجلاس نیویورک ارائه گزارش اقدامات صورت‌گرفته در راستای تامین برنامه‌های «کنوانسیون رفع هر گونه تبعیض علیه زنان» است که ایران عضویت در آن را به علت مخالفت با قوانین شرع و جمهوری اسلامی نپذیرفته است. به این ترتیب گمانه‌زنی درباره علل حضور تیم 180 نفره ایران در اجلاسی که حتی موضوع آن مورد تایید نظام نیست، جالب می‌شود ، در لیست NGOهای اعزامی به نیویورک گروه‌های فمینیست افراطی، برخی عناصر بدسابقه و فراری هایی همچون شیرین عبادی، مهرانگیز کار و شادی صدر به چشم می‌خورد. همچنین می‌توان از عوامل داخلی پرونده‌دار که در حوزه‌های مورد علاقه غرب همچون «توانمندسازی جوامع زنان» با هدف بهره‌کشی از زنان ایرانی برای پیاده کردن اهداف توسعه غربی از جمله فعالیت‌های انتخاباتی و اجتماعی به نفع بانیان تزهای خانواده‌ستیز و ضداسلامی همچون «برابری جنسیتی» تلاش می‌کنند، نام برد. به این ترتیب می‌توان به صورت جدی به گمانه تلاش برخی اعضای گروه اعزامی برای سیاه نمایی درباره موقعیت زنان ایرانی برای جلب فشارهای جهانی علیه حاکمیت به منظور اجرای نسخه‌های توسعه غربی اندیشید.

سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار نما با اشاره به نکاتی درباره سفر برخی از اعضای دولت و مجلس به همراه برخی تشکل‌های مردم‌ نهاد حوزه زنان ، برای حضور در نشست کمیسیون مقام زن در نیویورک گفت : حضور جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین المللی همیشه به نفع ایران است و ما همیشه تاکید داریم که در همه محافل بین المللی پیدا کنیم ، کمیسیون حقوق و مقام زن هر ساله برگزار می شود و از همه کشورها دعوت می شود معمولا نمایندگانی از زنان کشورها در این اجلاس ها شرکت می کنند ، منتها اجلاس امسال دارای مقتضات خاصی است و لازم است دولت و مجلس به آن توجه ویژه ای داشته باشند ، اول اینکه تعداد شرکت کننده ایرانی در این مراسم بیش از 100 نفراست که بیشتر آنها از NGO ها سازمانهای مردم نهاد دعوت شدند و ظاهرا به 100 نفر هم محدود نمی شود و سقف دعوت باز است.
وی افزود : برخلاف گذشته که امریکایی ها برای افراد ویزا صادر نمی کردند و تعداد محدودی را می پذیرفتند امسال خیلی سریع ویزا صادر شده و پیشاپیش به هیئت ایرانی تبریک گفته شده و فعالینی که معاند نظام هستند و نگاهشان به جایگاه زن با نگاه اسلام و ارزشهای دینی سازگاری ندارد امسال خیلی فعال هستند و می خواهند تیم ایران را مدیریت کنند مثل شیرین عبادی ، آسوده و دیگران ، اخباری که ما داریم این افراد که سابقه سیاهی در ایران دارند بسیار برای این اجلاس فعال هستند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی خاطرنشان کرد : لذا لازم است دولت به این سفر نظارت کامل داشته باشد کسانی که در آن اجلاس حضور دارند نماینده واقعی نظام جمهوری اسلامی باشند ،نماینده زن مسلمان و نماینده ارزشهای زن مسلمان باشند و مسائلی احیانا رخ ندهد که برخلاف منافع و ارزشهای کشور باشد.

۱۳۹۳/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...