نسخه چاپی

كفاشیان: كی روش تسهیلات می خواهد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: قطعا كی‌روش را قانع می‌كنیم كه حضور آزمون و جهانبخش تیم ملی امید اولویت اول ماست.

به گزارش نما به نقل از فارس، علی کفاشیان پس از جلسه با کی‌روش اظهار داشت: بعد از مدتی که به ایران آمد از او برنامه‌هایش را برای جام جهانی دریافت کردیم. او هم یکسری تقویم در اختیار ما قرار دارد. قرار شد برنامه کامل را ظرف یکی دو روز آینده به ما بدهد. بازی‌های دوستانه مقابل شیلی هنوز قطعی نشده است و در آینده جلسه خواهیم داشت.

وی در مورد اینکه آیا کی‌روش تا جام جهانی آینده سرمربی تیم ملی خواهد بود یا خیر گفت: کی‌روش از ما یکسری امکانات و حداقل‌هایی را می‌خواهد که هم‌اکنون معتقد است آن ابزارها وجود ندارد. او می‌خواهد تسهیلاتی فراهم شود و قطعا باید یکسری امکانات و شرایط مهیا شود. به هر حال ما باید در جلسه هیأت رئیسه در این خصوص صحبت کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا حضور آزمون و جهانبخش در تیم ملی امید قطعی شد یا خیر تصریح کرد: در این جلسه وقت نشد در این باره صحبت کنیم. در جلسه امروز تنها درباره برنامه‌های کی‌روش صحبت کردیم.

وی در مورد اینکه کی‌روش پیش از این اعلام کرده بود به آزمون و جهانبخش احتیاج دارد تاکید کرد: قطعا کی‌روش را در این زمینه قانع می‌کنیم که اولویت اول ما تیم ملی امید است.

۱۳۹۳/۱۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...