نسخه چاپی

اظهارات آیت‌الله‌یزدی در ضیافت شام با نمایندگان

رئیس مجلس خبرگان رهبری بر لزوم رعایت مسائل اخلاقی تاكید كرد.

به گزارش نما ، آیت‌الله محمد یزدی رئیس مجلس خبرگان رهبری که در مراسم ضیافت شام اعضای خبرگان رهبری سخن می‌گفت با بیان اینکه برخی اعضای خبرگان از او خواسته‌اند تا مباحث اخلاقی را در جلسه خبرگان مطرح کند، گفت: بنده در شان خود نمی‌دانم که در این جلسه مقدس درباره مسائل اخلاقی بگویم، چرا که خودم نیازمند مسائل اخلاقی هستم.

وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم درباره آخرت، گفت: ما وقتی نعمتی کسب می‌کنیم باید از آن به عنوان وسیله‌ای برای آخرت استفاده کنیم. ممکن است این نعمت محبت مردم باشد، نمایندگی خبرگان یا ریاست آن باشد و یا مسئولیت دیگر و لذا خدایی ناکرده ما نباید از مسئولیت برای دنیا استفاده کنیم.

آیت‌الله یزدی با بیان اینکه باید مرز خودپسندی و نیازهای دنیایی مشخص شود، تصریح کرد: مرز اینکه ما چقدر لازم است مراقب خود باشیم از منافع خود و ثروت و قدرت خود دفاع کنیم خودپسندی است. آنجا که مردم احساس کنند ما خودپسندی می‌کنیم باید مراقب باشیم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ریاست مجلس خبرگان وظیفه سنگینی است که به دوش او گذاشته شده است، تاکید کرد: بنده هم باید مراقب باشم و به مسائل اخلاقی توجه کنم.

۱۳۹۳/۱۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...