نسخه چاپی

ویژه برنامه‌های نوروزی رادیو جوان

رادیو جوان در ایام نوروز ویژه برنامه‌هایی از جمله «هفت‌سین صدا»، «رو به طبیعت»، «بوم بهاری» و «همسایه‌های بهار» پخش می‌كند.

به‌گزارش نما به نقل از تسنیم، رادیو جوان ویژه برنامه‌هایی را برای پخش در ایام نوروز در نظر گرفته است.

برنامه «به افتخار بهار» کاری از گروه جوان و جامعه است که ویژه تحویل سال نو تدارک دیده شده است؛ این برنامه روز جمعه ۲۹ اسفند از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد اول فروردین از شبکه جوان پخش می‌شود؛ امسال بخاطر تقارن سال نو با ایام فاطمیه(س)، این برنامه تلاش دارد با پخش گزارش‌هایی از اماکن متبرکه و مقدس از جمله مکه مکرمه، کربلای معلّا، مشهد مقدس، قم مقدس، شیراز و شهر ری فضای معنوی را برای مخاطبان خود ایجاد کند.

از بخش‌های دیگر برنامه پخش پیام تبریک علمای حوزه و دانشگاه و هنرمندان، پخش ویژه‌برنامه مستند از خانواده‌های شهدا، پخش آموزه‌های دینی و کلام معصومین (ع) و بخش‌های نمایشی است؛ برای پخش این این ویژه‌برنامه از سه استودیو صدا استفاده شده است. در این برنامه همچنین از جوانان نخبه در عرصه علمی، فرهنگی هنری و دینی و ورزشی که توانستند در سراسر جهان رتبه‌هایی را کسب کنند و پرچم کشورمان را به اهتزاز درآوردند، دعوت شده در برنامه حضور یابند و برای آنان فرش قرمز پهن شده است.

«سررسید ۹۴» عنوان برنامه‌ای زنده از گروه جوان و جامعه شبکه جوان است که در ایام تعطیلات نوروز ۹۴ از تاریخ ۲۹ تا ۱۴ فروردین از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۵۵ از این شبکه پخش می‌شود؛ این برنامه شامل بحث دید و بازدیدهای نوروزی، مسابقه تلفنی، آشنایی با مراسم نوروز در کشورهایی که نوروز را جشن می‌گیرند، گزارش از حال و هوای نوروز ۹۴ درشهرستان‌ها،گزارش از راهیان نور و گفت‌وگو با زوج‌های جوان است.

برنامه «ساده مثل زندگی» عنوان برنامه‌ای تولیدی از گروه جوان و اندیشه شبکه جوان است که در قالب برنامه نمایشی طنز، ضمن مذمت دروغ به ترو یج صداقت به عنوان یکی از محورهای سبک زندگی سالم بپردازد. این برنامه در ایام نوروز بجز جمعه ازساعت ۸ تا ۸:۲۵ پخش می‌شود.

برنامه کافه رادیو گروه جوان و اندیشه در تعطیلات سال نو با عنوان «کافه بهار» به بررسی آداب و رسوم اقوام مختلف ایرانی در نوروز، بررسی موسیقی ویژه نوروز و ضرب‌المثل‌های ویژه عید و بهارمی‌‌پردازد؛ برنامه «کافه بهار» شنبه تا جمعه در ایام نوروز از ساعت ۱۵ تا ۱۵:۴۵ ازشبکه جوان پخش می‌شود.

«از این طرفا» کاری از گروه جوان و اندیشه شبکه جوان است که از ۶ تا ۱۴ فروردین از ساعت ۱۲تا ۱۲:۳۰ به معرفی مناطق خاص، بکر و جذاب ایران به لحاظ اکوتوریسم،گردشگری تاریخی و آئین‌های نوروزی می‌پردازد.

برنامه «خوبی ازخودتونه» عنوان برنامه‌ای از گروه جوان و اندیشه است که باهدف آشنایی مخاطب باجنبه‌های مختلف زندگی ایرانی اسلامی با توجه این نکته ارزشمند که الگوی زندگی دینی علاوه بر ارتقای روابط خانوادگی و انسانی می تواند در پیشرفت و تعالی فردی و اجتماعی منجرشود، تهیه شده است. این برنامه شنبه تاجمعه ایام تعطیلات نوروز ۹۴ از ساعت ۲۱ تا ۲۱:۴۵ از شبکه جوان پخش می‌شود.

ویژه‌برنامه نوروزی «بودن وسرودن» کاری از گروه اندیشه است که تلاش دارد ضمن آشنایی مخاطبان با نقاط مختلف کشورمان آنها را با موسیقی سنتی و مقامی مناطق مختلف ایران آشنا کند؛ این برنامه شنبه تاجمعه ایام تعطیلات ازساعت ۲۲:۵۵ تا۲۳:۳۰ از شبکه جوان پخش می‌شود.

برنامه «همسایه‌های بهار» عنوان برنامه تولیدی از شبکه رادیویی جوان است که تلاش دارد مراسم نوروز در اقوام مختلف ایرانی را مورد بررسی قرارمی‌دهد. این برنامه از اول فروردین تا ۱۴ فروردین از ساعت ۳ تا۳:۵۵ از شبکه جوان پخش می‌شود.

برنامه «بوم بهاری» کاری از گروه ورزش و تفریحات شبکه جوان است که باهدف توجه به حفظ محیط زیست و تروج فرهنگ گردشگری داخلی و ارائه نکات اقتصادی تهیه و پخش می‌شود. این برنامه از اول فروردین تا ۱۴ فروردین از ساعت ۱۷ تا ۱۸ از شبکه جوان پخش می‌شود.

«هفت‌سین صدا» عنوان برنامه‌ای از گروه تفریحات شبکه جوان است که با هدف آشنایی مخاطبان با گذشته رادیو تهیه شده است. این برنامه شامل بخش‌های نمایشی، پخش آیتم‌های قدیمی رادیو و گفت‌وگو با هنرمندان طنزپرداز است. این برنامه در ایام تعطیلات نوروز به جز روزهای ۳،۴،۵ فروردین که مصادف با ایام شهادت حضرت فاطمه (س) است از ساعت ۱۶تا۱۶:۳۰ پخش خواهد شد.

برنامه «رو به طبیعت» کاری از گروه جوان و اندیشه شبکه جوان است که ویژه ۱۳ فروردین روز طبیعت تهیه شده است. این برنامه شامل بخش‌های نمایشی، طنز و شامل بخش‌های گزارش مستند است.

«شورشیون» عنوان برنامه‌ای است که به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در شبکه جوان تهیه شده است. این برنامه روزهای ۳،۴،۵ فروردین ماه از ساعت ۱۷تا۱۷:۳۰ ازشبکه جوان پخش می‌شود.

برنامه «روشنان» عنوان برنامه‌ای از گروه جوان و اندیشه است که ویژه شهادت حضرت فاطمه (س) تهیه شده است؛ این برنامه روز سه‌شنبه ۴ فروردین ماه ازساعت ۱۶تا۱۶:۴۵ از شبکه جوان پخش خواهد شد.

۱۳۹۳/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...