نسخه چاپی

واكنش نكونام به لغو دیدار ایران - شیلی

كاپیتان تیم فوتبال كشورمان گفت: لغو بازی با شیلی به ضرر كل فوتبال ایران است.

به گزارش نما، جواد نکونام در خصوص اینکه گفته می‌شود ممکن است دیدار دوستانه ایران و شیلی به دلیل مشکلات مالی لغو شود، عنوان کرد: من هم این موضوع را شنیده‌ام اما هنوز قطعی نشده است. دیدار برابر شیلی می‌تواند کمک زیادی به فوتبال ایران کند و لغو این بازی به ضرر کل فوتبال ایران است.

وی افزود: شیلی تیم بزرگی است و بازیکنان خوبی دارد و بازی برابر این تیم می‌تواند تجربه خوبی برای بازیکنان ایرانی و جوان‌‌ترها باشد.

نکونام درباره حضورش در اردوی تیم ملی تصریح کرد: با توجه به اینکه ایران در صورت برگزاری بازی با شیلی زودتر از این تاریخ راهی اردو می‌شود دیگر نیازی به حضور من در ایران نیست و دوم فروردین به صورت مستقیم راهی اتریش خواهم شد.

وی در خصوص مشکلات اوساسونا تصریح کرد: وضعیت باشگاه اوساسونا بسیار بد است و به خاطر دستگیری مدیرعامل سابق و چند فرد دیگر روحیه بازیکنان به هم ریخته است. حدود 10 بازیکن از فصل‌های قبل در تیم کنونی هستند و به دلیل این ماجرا روحیه آنها خراب شده است. پلیس اسپانیا هر روز در باشگاه حاضر می‌شود و وضعیت مالی تیم به هم ریخته است.

هافبک اوساسونا در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا با این شرایط این تیم در لیگ دسته دوم باقی خواهد ماند یا خیر، گفت: تلاش خود را انجام می‌دهیم که سقوط نکنیم اما هیچ چیز مشخص نیست و باید دید چه پیش خواهد آمد. شرایط باشگاه اصلاً خوب نیست.

نکونام درباره مالیات کسر شده از حسابش اظهار داشت: این مالیات برداشت شده و با توجه به وضعیت نامشخص باشگاه من نیز متضرر شده‌ام.

۱۳۹۳/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...