نسخه چاپی

پیرترین جاسوس صهیونیست در غزه لو رفت

منابع امنیتی در نوار غزه اعلام كردند مسن ترین جاسوس رژیم صهیونیستی را به دام انداخته اند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، این منابع، جاسوس مذکور را (ا.ح) 60 ساله معرفی و تصریح کردند: « این شخص از 23 سال پیش با دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی در ارتباط بوده و معمولا در مسیر نوار غزه به کرانه باختری و بالعکس و حتی کشورهای عربی همسایه، در حرکت بوده است ».

در این خبر به صورت مبهم آمده است :‌« جاسوس مذکور با شخصیت های اساسی یکی از سازمان های فلسطینی در ارتباط بود و حتی هزینه برخی از فعالیت های این سازمان را تامین می کرد و از طریق برخی واسطه ها تسلیحات مورد نیاز این سازمان را با حمایت اطلاعاتی رژیم صهیونیستی تامین می نمود».

در این خبر تصریح شده است :« این شخص با اتکا به نقشی که در گذشته در تشکیلات خودگردان داشت اطلاعات مهمی را در اختیار دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی قرار می داد و موفق شده بود مزدورانی را از نوار غزه و کرانه باختری شناسایی و به هر کدام از آن ها ماموریت های مشخص بدهد».

به گزارش پایگاه خبری البشیر، این منبع با تکذیب خبری مبنی بر اینکه جاسوس مورد نظر داوطلبانه خودش را تسلیم کرده است، افزود:‌« دستگاه امنیتی نوار غزه اوایل سال میلادی در یک عملیات پیچیده امنیتی موفق شد این فرد را به همراه چهار نفر از مزدوران دیگر به دام بیندازد و بر اساس اطلاعات به دست آمده از این افراد، در پی آن هستیم تا افراد دیگری را از این گروه به دام بیندازیم».

۱۳۹۱/۴/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...