نسخه چاپی

تقدیر رئیس فدراسیون فوتبال استرالیا از كفاشیان

رئیس فدراسیون فوتبال استرالیا با ارسال نامه‌ای به علی كفاشیان در خصوص جام ملت‌های آسیا و میزبانی این رقابت‌ها توضیحاتی ارائه كرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، رئیس فدراسیون فوتبال استرالیا با ارسال پیامی به علی کفاشیان ضمن تقدیر از وی گفت: امیدوارم به هدف‌مان که ایجاد یک خانه دوم برای هر یک از تیم‌های حاضر در جام ملت‌های آسیا بود، دست پیدا کرده باشیم.

در متن نامه رئیس فدراسیون فوتبال استرالیا به علی کفاشیان آمده است: از طرف فدراسیون فوتبال استرالیا و کمیته برگزاری محلی رقابت‌های جام ملت‌های 2015 آسیا اعلام می‌کنم که میزبانی این رویداد شگفت‌انگیز برای ما افتخار بسیار بزرگی بود.

حدود 650 هزار تماشاگر در این 32 بازی حضور داشتند که میانگین 20 هزار نفر برای هر بازی را می‌توان تخمین زد. همچنین شاهد حضور بسیاری از اعضای آسیایی در کشور چند ملیتی استرالیا بودیم که کمیته سازماندهی محلی تعامل بسیار خوب و برنامه‌ریزی شده‌ای با آنها در طول برگزاری این دوره از رقابت‌ها داشت و این موضوع پتانسیل خوبی در هر بازی برای هر تیم ایجاد می‌کرد.

همچنین فرانک لویی در ادامه نامه خود از شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و سلطان احمدشاه، مسئول کمیته برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های 2015 استرالیا برای همکاری و حمایت همه جانبه‌شان در برگزاری این مسابقات تشکر و قدردانی کرده است.

در ادامه این نامه آمده است: به تیم کره‌جنوبی به خاطر عملکرد بسیار خوبش در طول برگزاری این دوره از رقابت‌ها علی الخصوص رقابت چشم‌گیرش در بازی فینال نیز تبریک می‌گویم.

فرانک لویی در پایان نامه نوشته است: امیدوارم که از اقامت خود در استرالیا و میزبانی ما لذت برده باشید. ما منتظر حضور مجدد شما در آینده‌ای نزدیک خواهیم بود.

۱۳۹۳/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...