نسخه چاپی

پیش فروش ۷۸ هزار بلیت اتوبوس نوروزی

مدیركل حمل و نقل و پایانه‌های استان تهران از پیش فروش ۷۸ هزار بلیت اتوبوس نوروزی تاكنون خبر داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، شهرکی در نشست مشترک خود با سازمان پایانه ها در جمع خبرنگاران افزود: ۹۲ درصد حمل و نقل کشور، جاده‌ای است.

وی ادامه داد: سهم هواپیما و قطار از این حمل و نقل کمتر از ۱۰ درصد است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان تهران افزود: ۲۷ میلیون سفر در سال از مبداء استان تهران به مقصد سایر شهرها ثبت می‌شود و استان تهران رتبه اول جابه‌جایی مسافر را در کشور را دارد.

شهرکی با اشاره به اینکه بلیت‌های نوروزی تا هفدهم اسفند بلیت‌ها به صورت غیرحضوری پیش‌فروش شد و از هفدهم اسفندماه به بعد نیز این بلیت‌ها علاوه بر پیش‌فروش به صورت حضوری نیز به فروش می‌رسد.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان تهران با اشاره به فعالیت تیم‌های تخصصی برای نظارت بر فعالیت سیستم پایانه‌ها، گفت: مسافران ناراضی می‌توانند شکایت خود را از طریق سامانه ۸۸۹۰۷۰۰۳ پیامک کنند.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری در خصوص کنترل و کاهش فعالیت دلالان بلیت سیاه نیز گفت: نمی گذاریم کار دست دلالن بیفتندو مردم اگر بلیت می خواهند به باجه های خود پایانه مراجعه کنند.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان تهران در بخش دیگر سخنانش از عدم صدور سند حمل برای ناوگان فاقد معاینه فنی از اردیبهشت‌ماه سال ۹۴ خبر داد و گفت: از اردیبهشت‌ماه سال آینده برای خودروهایی که فاقد معاینه فنی هستند بارنامه بار و مسافر صادر نمی‌شود.

۱۳۹۳/۱۲/۲۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...