نسخه چاپی

بیانیه‌فدراسیون‌فوتبال درباره‌رای‌كمیته‌استیناف

فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه‌ای از تیم گیتی پسند اصفهان به عنوان نماینده فوتسال كشورمان در سومین دوره مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا یاد كرده است.

به گزارش مهر، در این بیانیه آمده است: با توجه به رای اخیر کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در خصوص تخلفات دیدار تیم‌های گیتی پسند اصفهان - پرسپولیس تهران که نهایتا منجر به کاهش 6 امتیاز از هر یک از باشگاه‌های نامبرده شد، باشگاه شهید منصوری قرچک با 65 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر فوتسال 91-90 قرار گرفته و قهرمان این دوره از مسابقات لیگ برتر فوتسال خواهد بود. به همین ترتیب باشگاه‌های صنایع گیتی پسند اصفهان و فولاد ماهان اصفهان به ترتیب با 59 امتیاز و 53 امتیاز در مکان‌های دوم و سوم قرار می‌گیرند.

براساس اعلام سایت فدراسیون فوتبال، در این بیانیه همچنین خاطر نشان شده است: لذا با توجه به برگزاری مسابقات قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا که بزودی از تاریخ 11 تیرماه در کشور کویت آغاز می‌شود و قاعدتا قهرمان این دوره از مسابقات فوتسال باشگاه‌های ایران بایستی به عنوان نماینده کشور در آن شرکت کند، لیکن بنا بر عدم پذیرش کنفدراسیون فوتبال آسیا و ضیق وقت و همچنین جلوگیری از تبعات بعدی در اثر عدم شرکت نماینده فوتسال کشور در این مسابقات، لذا تیم دوم جدول که از قبل هم تشریفات لازم را در مورد اعزام انجام داده است به کویت اعزام خواهد شد. در واقع تیم صنایع گیتی پسند اصفهان در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا در کویت شرکت خواهد کرد.

سومین دوره مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا از 11 تیرماه در کویت برگزار می‌شود.

۱۳۹۱/۴/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...