نسخه چاپی

تردد خودروهای بالای 2500 سی‌سی در خارج از مناطق آزاد ممنوع شد

با تصویب هیئت وزیران ورود و تردد خودروهای لوكس با حجم موتور بیش تر از 2500 CC به خارج از مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی ممنوع شد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، جلسه هیئت دولت صبح امروز به ریاست جهانگیری معاون اول رییس جمهور برگزار شد و مهمترین مسائل جاری کشور از سوی اعضای دولت مورد بحث وتبادل نظر قرار گرفت.

در این جلسه، تعدادی از پیشنهادهای دستگاه‌های اجرایی پس از بحث و بررسی به تصویب هیئت وزیران رسید.

با تصویب دولت، ورود و تردد خودروهای لوکس با حجم موتور بیش تر از 2500 CC به خارج از مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی ممنوع است.

هیئت وزیران در راستای سیاست‌های حمایتی دولت و به منظور حفظ ظرفیت تولید و اقتصادی نمودن فعالیت ها در این بخش،پیشنهاد تعیین قیمت تضمینی پیله تر ابریشم و چای درجه یک و دو برای سال زراعی 1394-1393 را به تصویب رساند. بر این اساس، قیمت خرید تضمینی برگ سبز چای در سال زراعی 94-1393 برای درجه یک و دو به ترتیب معادل بیست و یک هزار و هشتصد ریال و دوازده هزار و یکصد ریال تعیین شد و قیمت فروش آنها به خریداران برگ سبز چای، معادل سی و سه درصد قیمت خرید تضمینی خواهد بود. خرید تضمینی هر کیلو گرم پیله تر ابریشم برای سال زراعی 94-1393 به میزان یکصد و پنجاه و یک هزار ریال تعیین گردید.

۱۳۹۳/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...