نسخه چاپی

فرودگاه بندرعباس تا ظهر جمعه تعطیل شد

مدیركل روابط عمومی شركت فرودگاه‌های كشور گفت: به علت آب‌گرفتگی باند و سطوح پروازی فرودگاه بندرعباس، همه پروازهای این فرودگاه حداقل تا ظهر جمعه متوقف شد.

به گزارش نما، یدالله آقایی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: به علت بارش شدید باران و وقوع سیل در استان هرمزگان و به خصوص شهر بندرعباس، همه پروازهای فرودگاه بندرعباس تا حداقل ظهر جمعه لغو شد و این فرودگاه تا تاریخ مذکور غیرقابل استفاده است.

وی با بیان اینکه امروز 22 پرواز از-به فرودگاه بندرعباس لغو شد، ادامه داد: 25 پرواز از - به فرودگاه بندرعباس در روز آینده لغو شده است.

مدیرکل روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور بیان کرد: به علت بروز گل و لای شدید روی باند و سطوح پروازی فرودگاه بندرعباس، فعلاً تا ظهر جمعه این فرودگاه تعطیل است.

وی با بیان اینکه مسئولان شرکت فرودگاه‌های کشور و کارکنان فرودگاه بندرعباس در حال رفع مشکلات این فرودگاه هستند، بیان کرد: جلسات مختلف با استانداری هرمزگان انجام شده است و در این‌باره نیروهای امدادی همکاری دارند.

آقایی بیان کرد: با توجه به بروز این مشکل از مسافران خواستاریم که نسبت به ابطال بلیت پروازی خود و برنامه‌ریزی سفر خود به بعد از این تاریخ اقدام کنند.

۱۳۹۳/۱۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...