نسخه چاپی

انگلیس‌ خواستار‌ حضور‌ در‌ تمام‌ كشور‌های‌ خلیج‌فارس‌

وزیر دفاع انگلیس طی سخنانی گفت كه این كشور خواستار حضور دفاعی در تمامی كشورهای حوزه خلیج فارس است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، "مایکل فالون" وزیر دفاع انگلیس طی سخنانی گفت که کشورش خواستار "حضور دفاعی" در تمامی کشورهای حوزه خلیج فارس است.

چندی پیش نیز"مایکل فالون" وزیر دفاع انگلیس در مصاحبه با اسکای‌نیوز گفت که کشورش در تلاش برای مبارزه با افراطی‌گری در تمامی سطوح بوده و نه تنها در عملیات ائتلاف بین‌المللی علیه داعش مشارکت دارد بلکه استراتژی گسترده‌ای برای مقابله با افراطی‌گری دارد.

وی که این مصاحبه را پس از دیدار با "شیخ محمد بن زاید" ولی عهد ابوظبی و معاون فرمانده نیروهای مسلح امارات انجام می‌داد، گفت: با وی نه تنها درباره مبارزه با گروه داعش صحبت کردم بلکه درباره مبارزه با ایدئولوژی که ارائه کردند نیز گفت‌وگو داشتیم.

وزیر دفاع انگلیس درباره نقش کشورهای غربی برای مقابله با افراطی‌گری گفت: می‌دانیم که باید اقدامات بیشتری در دموکراسی‌های غربی برای مقابله با افراطی‌گری و جلوگیری از سفر جهادی‌ها برای جنگ به سوریه و عراق و بازگشت آنها به اروپا برای انجام اقدامات تروریستی انجام دهیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره اقدامات انگلیس برای مقابله با افراطی‌گری و ترویج دهندگان این افکار، گفت: به نفع ماست که از افراطی‌گری جلوگیری کنیم و در تمامی زمینه‌ها برای محقق شدن این هدف تلاش می‌کنیم. در مدرسه‌ها و مساجد با افراطی‌گری مواجه هستیم و اقداماتی را برا ی کنترل مرزها و جلوگیری از سفر جنگجویان به سوریه انجام داده و آشکارا اعلام کرده‌ایم کسانی که جنایتی انجام دهند هنگام بازگشت به انگلیس محاکمه خواهند شد.

۱۳۹۳/۱۲/۲۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...